logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

آتلیه تخصصی عروس

آتلیه تخصصی عروس

آتلیه تخصصی عروس

شاید برای شما هم انتخاب یک آتلیه تخصصی عروس ، میان آتلیه های رنگارنگ و متعدد کار سختی باشد. در این مطلب با برخی از مهم ترین ویژگی های آتلیه عروس آشنا خواهید شد. امید است که پس از مطالعه ی این مطلب، انتخاب دقیق تری برای بزرگ ترین روز زندگی خود داشته باشید. لطفا با ما همراه باشید

آتلیه تخصصی عروس چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب آتلیه عروس یکی از مهمترین کارهایی است که در تشریفات عروسی باید انجام شود. در مراسم عروسی معمولا هزینه های بالایی صرف می شود تا یک شب رویایی و خاطره انگیز رقم بخورد. از انتخاب تالار و باغ تا انتخاب میز غذا و دکورهای ورودی تالار، همگی احساس شیرینی در دل عروس و داماد ایجاد می کنند. این لحظات دل انگیز باید ثبت شوند تا با گذشت زمان به فراموشی سپرده نشوند. عروس و داماد در زیباترین شب زندگی خود، باید زیباترین عکس ها را بگیرند و خاطره سازی کنند. ثبت این لحظات با یک آتلیه عروسی خوب، ممکن می شود. پس دقت در انتخاب یک آتلیه تخصصی عروس ، کار مهمی است که باید پیش از انتخاب، درباره ویژگی های آن اطلاعات کسب کرد. با ویژگی های یک آتلیه عروس خوب آشنا شوید.

نمونه های واقعی از مدل های آلبوم و فیلم

همه آتلیه عروس ها در ابتدا شما را با نمونه کارهای خود آشنا می کنند. روی صندلی بنشینید و مدل هایی که به عنوان نمونه عکس و فیلم به شما نشان داده می شود را تماشا کنید. در این جا باید حواستان جمع باشد که آلبومی که مشاهده می کنید، آیا یک عروسی واقعی است یا از مدل های تبلیغاتی برای جذب مشتری در آن استفاده شده است. مدلینگ ها معمولا با انواع ژست های عروسی آشنا هستند و همانند بیشتر عروس ها که آماتور و بی تجربه اند، نیستند.

بنابراین می توانند حتی با بی کیفیت ترین دوربین ها هم، تصاویری زیبا خلق کنند. یک آتلیه عروسی خوب نه تنها آلبوم هایی از مدل هایشان را به شما نشان می دهند، بلکه نمونه کارهای واقعی شان هم به شما نشان خواهند داد تا حقیقت ماجرا را دریابید. از طرفی، در یک آتلیه عروس ممکن است ده ها عکاس حضور داشته باشند. اگر از کاری خوشتان آمد حتما نام عکاس آن را جستجو کنید.

 

آتلیه تخصصی عروس

 

دکوراسیون آتلیه باب میلتان باشد!

به فضایی که قرار است در آن عکس های عروسی گرفته شود، دقت کنید. آیا از مدل و طراحی آتلیه راضی هستید؟ یک آتلیه عروس خوب، باید فضایی دلنشین با جدیدترین و مدرن ترین دکوراسیون ها را داشته باشد.

رنگ آمیزی و نورپردازی

تنها زیبایی دکوراسیون مطرح نیست. از ویژگی های یک آتلیه عروسی خوب، رنگ آمیزی و نورپردازی مناسب است. هنگام بازدید از آتلیه ها، حتما این مورد را در نظر بگیرید.

تجهیزاتی که در آتلیه تخصصی عروس به کار می رود

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، دوربین های حرفه ای تر پا به میان گذاشته اند تا در خلق تصاویر با کیفیت تر و منحصربه فرد، دست داشته باشند. دوربین های حرفه ای همراه با تجهیزاتی همچون کرین و هلی شات، یک امتیاز مثبت برای یک آتلیه عروس خوب محسوب می شوند.

منوهای متنوع

تنها یک یا دو منو برای یک آتلیه خوب مناسب نیست. یک آتلیه تخصصی عروس باید رنج قیمتی متفاوتی داشته باشد تا برای مشتریان گوناگون مناسب باشند.

ایده های ناب

برخی از آتلیه ها ایده هایی دارند که عکس ها و فیلم عروسی شما را خاص تر خواهد کرد. مثلا داشتن تخته امضا که بعد از مهمانی هر شخصی با اثر انگشت یا امضا، حضور خود را اعلام می کند و یادگاری برای عروس و داماد می گذارد. یا ایده هایی در ژست های عکس و فیلم که حتما باید مدرن و منحصر به فرد باشند از این جمله اند.

گرفتن فایل های اصلی

بسیاری از آتلیه عروس ها فایل اورجینال عکس ها و فیلم های گرفته شده را به مشتریان خود نمی دهند. این مورد کاملا دل بخواهی است. اگر می خواهید این عکس ها را داشته باشید از همان ابتدا با مسئول آتلیه صحبت کنید. معمولا بعد از صحبت با مسئولان آتلیه، در قرارداد این مورد درج می شود و به راحتی می توانید عکس ها و فایل های اورجینال مراسم خود را داشته باشد.

زمان آماده شدن آلبوم بعد از عروسی

یک آتلیه عروس خوب، باید مشتریان خود را پیگیری کند و به محض تمام شدن مراسم، در روزهای اولیه شروع زندگی عروس و داماد از آن ها بخواهد برای انتخاب عکس ها، به آتلیه بروند. بسیاری از آتلیه ها منتظر می شوند تا خود مشتری با آن ها تماس بگیرند و عدم آگاهی مشتریان منجر می شود تا چندین ماه بعد از مراسم هم، هنوز عکس های عروس و داماد انتخاب نشده باقی بماند. از مسئولی که پاسخگو است بپرسید که آلبومتان ظرف چه مدتی آماده می شود.

عکاس منحصرا برای مراسم شما عکس برداری کند.

خیلی این نکته حائز اهمیت است. یک آتلیه تخصصی عروس ، عکاس هایی دارد که هر کدام تنها یک مراسم در یک روز را مدیریت می کنند. اگر یک عکاس در چند مراسم در یک روز فعالیت کند، معمولا عکس هایی که در انتهای روز میگیرد، کیفیت پایین تری خواهد داشت و به اصطلاح، بی حوصله تر خواهد بود.

 

آتلیه تخصصی عروس

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت