logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

در انتخاب آتلیه عروسی به این نکات توجه کنید

انتخاب آتلیه عروسی

در انتخاب آتلیه عروسی به این نکات توجه کنید

عکس و فیلم عروسی تنها یادگاری از مراسم شیرین ازدواج شما است که تا پایان عمر، همراه شما خواهد بود. از این رو ثبت این خاطرات دل انگیز باید با بهترین کیفیت همراه باشد و چیزی از قلم نیفتد. دغدغه بسیاری از تازه عروس و دامادها، انتخاب یک آتلیه مناسب است که البته حق هم دارند، بهترین تلاش خود را برای یافتن بهترین آتلیه عروسی به کار گیرند. در این شب زیبا، عروس زیباتر از همیشه شده است و داماد بی صبرانه منتظر است تا زندگی مشترک خود را آغاز کند. شیرینی این وصال، با فیلمبرداری مناسب و عکاسی های رمانتیک، بیشتر خواهد شد. برای این که فیلمی زیبا و منحصر به فرد از مراسم عروسیتان داشته باشید، باید به نکاتی در انتخاب آتلیه عروسی و فیلمبردار توجه کنید. در ادامه روش های انتخاب آتلیه عروسی مناسب جهت داشتن فیلمی زیباتر را به شما خواهیم گفت.

پرس و جو از اطرافیان

بهترین راه برای انتخاب آتلیه عروسی مناسب و داشتن یک فیلم منحصر به فرد، پرس و جو از اطرافیان است. عروس و دامادهایی که در اطرافتان هستند را پیدا کنید و از آن ها بخواهید چند مورد از آتلیه هایی که کار حرفه ای انجام می دهند را به شما معرفی کنند. آن ها معمولا چندین آتلیه را می شناسند و گزینه های خوبی را به شما پیشنهاد خواهند داد. بهترین راه تشخیص حرفه ای بودن این آتلیه ها، ملاقات حضوری شما با نماینده آتلیه خواهد بود.

دیدن نمونه کارهای آتلیه ها

برای داشتن یک فیلم عروسی منحصر به فرد باید نمونه کارهای فیلمبردار آتلیه عروسی را ببینید. به این نکته توجه کنید که ممکن است هر آتلیه عروسی چندین فیلمبردار و عکاس داشته باشد و نمونه کارهایی که به شما نشان داده می شود، ممکن است نمونه کارهای یکی از فیلمبرداران حرفه ای آن ها باشد. از این رو اگر از فیلمی خوشتان آمد، حتما نام فیلمبردار آن را بپرسید و از آن ها بخواهید که این فیلمبردار برای مراسم شما حضور داشته باشد. این نکته را هم فراموش نکنید که هر فیلمبردار و عکاس باید در آن روز، مختص شما باشند و نباید در مراسم های دیگر به طور همزمان حضور داشته باشند. بسیاری از عکاسان و فیلمبرداران با عجله فیلم و عکس های عروس و داماد را می گیرند چرا که باید به مراسم دیگری در ساعات بعدی بروند.

تجهیزات آتلیه عروسی ها

آتلیه عروسی های مجهز، معمولا کیفیت بالاتری نسبت به آتلیه های ساده تر دارند و فیلم های تهیه شده در این آتلیه ها، ویژه تر از سایر آتلیه ها خواهد بود. این آتلیه ها به تجهیزاتی همچون کرین، هلی شات، استابلایزر و اسلایدر مجهز هستند و فیلم های عروسی را با کیفیت یک فیلم تبلیغاتی زیبا، خواهند ساخت.

داشتن فیلمبردارهای خلاق

یکی دیگر از مواردی که در آتلیه عروسی های حرفه ای به چشم می خورد، وجود فیلمبردارانی است که با ایده های خلاقانه و منحصر به فرد، فیلم عروسی را متفاوت تر از دیگر آتلیه ها می کنند. فیلمبردار خلاق، پیش از گرفتن فیلم عروسی، ایده هایی را در ذهن می پروراند و چندین بار آن ها را در محیط های مختلف تست می کند و سرانجام آن ها را در فیلم عروسی شما به کار می گیرد.

انتخاب باغ و عمارت توسط فیلمبردار

یک آتلیه عروسی خوب، فیلمبردارانی دارد که بهترین باغ ها و عمارت های منطقه را شناسایی کرده اند. فیلم های عروسی دیگر همانند گذشته نیست که داماد با ماشین عروس به دنبال عروس در درب آرایشگاه می رود. در واقع در فیلم های عروسی جدید، عروس و داماد در عمارت های جدا، در حال آماده شدن هستند تا یکدیگر را ملاقات کنند. انتخاب عمارت های شیک و زیبا، تاثیر چشمگیری در زیبا شدن فیلم عروسیتان خواهد داشت. باغی که عروس و داماد در آن قدم می زنند نیز، از دیگر مواردی است که باید فیلمبردار به آن توجه کند. مثلا هنگامی که با هلی شات فیلمبرداری می کند، باید مراقب چشم انداز محیط باشد و پیش از رفتن به آن مکان، اطلاعات کافی درباره اطراف باغ داشته باشد. وجود یک ساختمان نامناسب و خرابه، تاثیری منفی در فیلم عروسی ایجاد خواهد کرد.

ادیت سریع فیلم

اتلیه عروسی خوب، آتلیه ای است که مشتری خود را پیگیری کند و در کمترین زمان، فیلم عروسی آن ها را ادیت کند. متاسفانه بسیاری از آتلیه ها به محض دریافت هزینه فیلم ها، ادیت فیلم عروس و داماد را به تعویق می اندازند و حتی یک بار هم کل فیلم عروسی را نگاه نمی کنند و تنها با عجله، قسمت هایی از آن را ادیت می کنند و در اختیار مشتری قرار می دهند. آتلیه عروسی خوب، فیلم عروسی را در کمترین زمان ادیت می کند و قطعا برای ساخت هر کلیپ، زمان زیادی را صرف می کند. در این آتلیه عروسی ها، کیفیت حرف اول را می زند و هیچ گاه فدای کمیت و بی حوصلگی پرسنل آن ها نخواهد شد.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت