logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

انواع ژست عروس و آموزش آن

انواع ژست عروس

انواع ژست عروس و آموزش آن

همه ی ما در طول زندگی و برای انجام فعالیت های روزانه به الهام گیری و نوعی الگو پذیری نیازمندیم. داشتن یک پوزیشن مناسب برای عکاس عروسی نیز از جمله این فعالیت هاست. انواع ژست عروس در این مطلب به ۵ دسته تقسیم می شود که می تواند تصاویر عروسی تان را تا حد قابل توجهی زیباتر نماید. این پوزیشن ها شامل انواع ژست های ساده تا ژست های کمی پیچیده تر می شود.

برای مشاهده ی مطالب بیشتر در این رابطه می توانید ژست عروس و داماد و آموزش انواع آن را مشاهده نمائید

انواع ژست عروس ۱| ژست استاندارد

شیوه استاندارد یک عکس پرتره تمام قد از عروس می باشد. یک عروس برای درخشیدن در مهم ترین روز زندگی خود، بایستی قسمت قابل توجهی از زمان خود را صرف انتخاب یک لباس عروس آیده آل نماید. برای گرفتن یک عکس پرتره مناسب از عروس، شات اول بایستی یک نمای کلی و واید از عروس باشد، و شات دوم باید یک نمای بسته تر از عروس (تقریبا بالا تنه) باشد که جزئیات را نشان دهد. (مانند حالت چهره، طرز قرار گرفتن دست ها و …) بسیار مهم است که در این شات عروس حالتی احساسی به خود بگیرد.

همانطور که در بالا می بینید؛ مثلا می توانید سر خود را اندکی پائین بیاورید و با نگاهی غمزه آمیز به طرفین خود نگاه کنید. حالت دست ها نیز مهم است، به عنوان مثال می توانید یک دست خود را بر بازوی دست دیگر قرار دهد. توجه داشته باشید که در هنگام عکس گرفتن، کاملا صاف نایستید و کمی انحنا به بدن خود بدهید.

 

انواع ژست عروس ۲| نمایی پرتره از پشت لباس عروس

بعد از گرفتن یک تصویر پرتره استاندارد، می توانیم به سراغ ژست های کمی پیچیده تر برویم. عروس باید پشت به دوربین قرار بگیرد و شانه ی خود را کمی به طرف دوربین بچرخاند. همچنین نگاهی به سمت شانه های خود داشته باشد. چانه ی خود را به شانه نچسبانید و کمی فاصله دهید. سر خود را بیش از حد به سمت دوربین نچرخانید تا حالت نیم رخ به هم نخورد، البته این یک قانون نیست اما رعایت آن می تواند به زیبایی تصویر کمک کند.

انواع ژست عروس 2

انواع ژست عروس ۳ | اضافه کردن دسته گل عروسی به تصویر

همیشه جزئیات مهم هستند و دسته گل عروس، یکی از مهمترین جزئیات برای یک عروس در روز عروسی می باشد. از همین بایستی چندین تصویر پرتره از دسته گل خود داشته باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بازوی خود را به بدن خود نچسبانید و کمی باز نگه دارید.

ژست عروس با دسته گل

انواع ژست عروس ۴ | مرتب کردن جزئیات

به احتمال زیاد عروس ها دستبند، گردنبند، گوشواره، کفش، حلقه و جزئیات دیگری را برای عروسی خود آماده کردند. عروس می تواند با مرتب کردن این جزئیات به صورت نمادین و سمبولیک، تصاویری ژورنالی برای آلبوم خود داشته باشد. عکاس بایستی یک نورپردازی ایده آل داشته باشد تا بتواند یک تصویر زیبا و نما بسته تهیه کند. در این حالت مراقب کشش و فشار بر روی دستان خود باشید؛ زیرا کشش و فشار کمتر مفاصل شما را طبیعی تر نشان خواهد داد. به عبارت دیگر نباید دستتان را بیش از حد به طرفی بچرخانید تا مفاصل شما در تصویر برجسته شود.

مرتب کردن جزئیات

انواع ژست عروس ۵ | پرتره با تور عروسی

هرچند که داشتن این پوزیشن چندان ضروری نیست، اما این ژست یک پرتره ی متفاوت را ایجاد می کند. عکاسی عروس با تور عروسی، یک زیبایی ملایم و رویایی را به وجود می آورد که اغلب عروس ها عاشق آن می شوند. و ما می توانیم با استفاده از این فن ساده، تاثیر گذاری و زیبایی عکس را چندین برابر کنیم. عکاس بایستی مطمئن شود که فوکوس تصویر کاملا بر روی عروس باشد نه تور عروسی

ژست عروسی با تور

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت