logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

بهترین لنزهای زوم سال ۲۰۱۹ برای عکاسی از مراسم عروسی

لنز عکاسی عروسی

بهترین لنزهای زوم سال ۲۰۱۹ برای عکاسی از مراسم عروسی

عکاسی از مراسم عروسی در سبک های مختلفی انجام می شود، از جمله پرتره، منظره، گروهی، ماکرو و بسیاری دیگر. اگر قصد دارید یک محصول کامل و پرجلوه برای عکاسی عروسی تهیه کنید، باید بهترین لنزها را داشته باشید تا هر لحظه را با خلاقیت و هنری باور نکردنی ترسیم کنید. بهتر است نگران مسائل مالی و سرمايه گذاري برای لنزهايي كه همه نیازهای ما را برآورده می کند، نباشید، در عوض تمرکز خود را بر لنزهاي بسيار كارآمد و با كيفيت كه به راحتي قابل دسترس هستند بگذارید. در این مقاله چهار لنز زوم را به شما پیشنهاد می کنیم که به راحتی می توانید با آنها از هر لحظه عروسی عکس بگیرید، از عکس های تله فتو گرفته تا عکس های گروهی یا لحظه هایی که نمی توانید بیش از حد به سوژه تان نزدیک شوید و غیره.

لنزIS USM Canon EF 70-200mm f/2.8L

این لنز حرفه ای با کیفیت تصویر خیره کننده، دارای فوکوس اتوماتیک (AF) سریع و واقعی و سیستمی از نسل بعدی تثبیت کننده تصویر است؛ همه این موارد در یک بدنه با دوام و مقاوم در برابر هوا جای گرفته است. این لنز واقعا بزرگ است طوری که می توانید حداکثر دیافراگم ۲.۸f/ را داشته باشید. موقع عکاسی با این لنز، پس زمینه مات و مه آلود، از تصویر حذف می شود. قابل ذکر است که سیستم USM در لنز به این معنی است که لنز شما دارای سرعت فوکوس اتوماتیک بیشتری نسبت به مدل های استاندارد دیگر است. سایت آمازون این مدل لنز کانن را با بیشترین درصد تخفیف نسبت به سه لنز دیگر (۱۴ درصد) به قیمت ۱۷۹۹.۰۰ دلار به فروش می رساند.

لنز Canon EF 24-70MM f/2.8L USM II

لنز های Canon USM از جمله لنزهای محبوب عکاسان هستند و مدت زمان زیادی است که استفاده از آنها در بین عکاسان حرفه ای پرتره و عکاسی عروسی متداول شده است. به لطف مدل دوم این لنز، استفاده از آن بیش از قبل رواج یافته. آن چه این لنز را متمایز و برجسته ساخته این است که محدوده ای را در تصویر می گیرد که برای عکس های تمام قد و پرتره بسیار مناسب است. تا زمانی که زاویه پهن و وسیع برایتان اهمیت ندارد، مدل دوم لنز Canon EF 24-70MM برای عکس هایی که از قسمت های مختلف بدن گرفته می شود، بسیار عالی است. با این که دیافراگم ۲.۸f/ کاملا به همان اندازه اولیه نیست، اما هنوز می تواند پس زمینه هایی دلپذیر را ارائه دهد.

از آنجا که این لنز از مدل L است، می توان از آن انتظار کیفیت بالای زوم دستی داشت که تصاویری با بهترین کیفیت می سازد. این مدل «Mark II» به کاربرانش به نسبت تصویر واقعی، کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد و به همین دلیل، گزینه ترجیحی عکاسان به شمار می رود. مشکل این است که هنوز در خود تثبیت کننده ندارد. نکته قابل توجه این لنز، فیلتر ۸۲ میلی متری آن است. مدل جدیدترش ۷۰-۲۴ میلی متری است که تثبیت کننده هم دارد اما سرعت کمتر دیافراگم f4 در این لنز موجب می شود برای کارهای کم نور و پرتره مورد پسند نباشد. این مدل در سایت آمازون با ۱۱ درصد تخفیف، ۱۶۹۹.۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

لنز Sigma 18-35mm f/1.8 DC HSM

اگر به دنبال لنزی شگفت انگیز، برای عکاسی از صحنه های بزرگ و گسترده، منظره ها یا گروه ها هستید، لنز ۳۵-۱۸ میلی متری Sigma با دیافراگم f/1.8 انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی آن به عنوان سه لنز اصلی عمل می کنند؛ کیفیت زوم نیز با این دیافراگم بسیار عالی است. وجود سیستم HSM آن را بسیار شبیه به کانن USM کرده است. HSM همان چیزی است که مسئول فوکوس اتوماتیک و سریع این لنز است. با وجود دیافراگم ۹، بوکه شما با وجود داشتن لنزی با زاویه دید زیاد، ساده و صافتر به نظر خواهد آمد. تجربه استفاده از این لنز برای فیلم برداری بسیار دلنشین است. وزن آن کمی سنگین است ولی حمل و به کارگیری آن سخت نیست. سایت آمازون قیمت سال ۲۰۱۹ این لنز عکاسی را با تخفیف، ۶۴۴.۱۹ دلار بیان کرده است.

لنز Canon EF-S 17-55mm f/2.8 Is USM

این لنز از ویژگی های مثبتی برخوردار است. کیفیت عکس با آن بالاست و وجود دیافراگم بزرگ، تثبیت کننده تصویر و فوکوس اتوماتیک سریع USM آن را متمایز و برجسته کرده است. یکی از بهترین ویژگی های لنز ۵۵-۱۷ میلی متری کانن EF، مناسب بودنش برای افرادی است که می خواهند دوربین کاملی داشته باشند. هیچ لنزی همچون کانن EF، برای عکاسی از مراسم عروسی ایده آل نیست. کار با این لنز حتی در نور کم هم امکان پذیر است. وزن این لنز ۲۲.۸ انس ارزیابی شده و قیمت آن در سال ۲۰۱۹، در سایت آمازون با ۶ درصد تخفیف، ۸۲۹.۰۰ دلار ذکر شده است.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت