logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

عکس آتلیه عروس و داماد

عکس آتلیه عروس و داماد

عکس آتلیه عروس و داماد

در این مطلب مجموعه ای از بهترین عکس آتلیه عروس و داماد را برای شما عزیزان گرامی جمع آوری کردیم تا با مشاهده آن بتوانید بهترین ژست را برای مراسم عروسی خود انتخاب نمائید. برای مشاهده ی تصاویر و ژست های بیشتر به صفحه ی آموزش ژست عروس و داماد و یا ژست عکس مراجعه نمائید.

همانطور که در مطالب قبل اشاره شد، یکی از بهترین ترفند ها برای داشتن یک عکس ایده آل در روز عروسی، تماشای انواع عکس آتلیه عروس و داماد و ژست های عروس و همچنین تمرین مکرر آن هاست (تا زمانی که نتیجه ی دلخواه حاصل شود).از این رو در ادامه مجموعه ای از بهترین های عکس آتلیه عروس و داماد برای شما عزیزان قرار دادیم، تا با تماشای آن بهترین ایده ها را برای تصاویر عروسی خود بدست آورید. لطفا با ما همراه باشید

عکس آتلیه عروس و داماد

برای داشتن یک عکس منحصر به فرد و شگفت انگیز، باید به این نکته توجه داشته باشید که ژست مورد پسندتان متناسب با نوع لباس، اندام، چهره ی شما باشد. همچنین شما با کمی خلاقیت و کمک گرفتن از مشاور آتلیه، می توانید سبک ترکیبی دلخواه خود را بسازید. به عنوان مثال می توانید سبکی ترکیبی از سبک های رئال و کلاسیک یا ترکیبی از سبک کلاسیک با نورپردازی خاص داشته باشید. مسئله ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که در هنگام ژست گرفتن اغراق و بزرگنمایی نکنید. اگر در زمان ژست گرفتن، بیش از حد نقش بازی کنید، تصویر شما از حالت طبیعی خارج خواهد شد و مورد پسند نخواهد بود. سعی کنید خودتان باشید، در این حالت تصویرتان بسیار جذاب تر خواهد شد.

تمامی این مهارت ها تنها با مشاهده و تمرین بدست می آید. شما می توانید با مراجعه به دفتر آتلیه عروس یونیک با انواع آلبوم ها، ژست ها و نمونه کارها آشنا شوید.

عکس آتلیه عروس و دامادعکس آتلیه عروس و دامادعکس آتلیه عروس و دامادعکس آتلیه عروس و دامادعکس آتلیه عروس و دامادعکس آتلیه عروس و دامادعکس آتلیه عروس و دامادعکس آتلیه عروس و دامادعکس آتلیه عروس و داماد

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت