logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

آتلیه عروس انتخابی خود را از این ۳ فیلتر رد کنید!

فیلتر آتلیه عروس

آتلیه عروس انتخابی خود را از این ۳ فیلتر رد کنید!

این روزها روال برپایی مراسم عروسی نسبت به گذشته خیلی متفاوت شده است. در مراسم های عروسی جدید به نکاتی توجه می شود که در گذشته اصلا اهمیتی نداشت. امروزه برگزاری یک مراسم شیک و بدون نقص آرزوی هر عروس و دامادی است. قطعا چنین کاری با هزینه های بسیار زیادی همراه خواهد بود. یکی از موارد بسیاری مهمی که در زمان برپایی مراسم عروسی به آن توجه می شود، انتخاب یک آتلیه عروس خوب و با کیفیت است.

عروس و داماد ها بر این باورند که تمام هزینه ها، زحمت ها و مهر و محبتی که به هم دارند باید توسط یک تیم عکاسی و فیلمبرداری خوب به ثبت برسد. در واقع عروس و دامادها فیلم و عکس عروسی را تنها چیزی می دانند که از تمام هزینه های عروسی برایشان باقی می ماند. پس بی راه نیست که به دنبال یک آتلیه عروس حرفه ای کل شهر را زیر پا بگذارند.

قطعا آتلیه های بسیار با کیفیتی در کشور وجود دارند که به صورت کاملا تخصصی در حوزه جشن و مراسم عروسی فعالیت می کنند. پیدا کردن یک آتلیه عروس خوب که با بودجه و سلیقه عروس و دامادها هماهنگی داشته باشد به تلاش و زمان زیادی احتیاج خواهد داشت. به همین جهت است که بسیاری از عروس و دامادها ماه ها پیش از عروسی، کفش آهنین برپا می کنند و به دنبال یک آتلیه عروس ایده آل می گردند. از انجایی که عروس و دامادها هیچ زمینه  و شناختی در مورد آتلیه های عروس ندارند، قطعا پیدا کردن یک آتلیه عروس با کیفیت انرژی و زمان زیادی را از آنها خواهد گرفت.  اما متاسفانه بسیاری از این زوج های جوان اصلا نمی دانند که یک آتلیه عروس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد و یا باید برای یک انتخاب درست به چه مواردی دقت کنند.

اگر تمایل دارید تا اطلاعات مفیدی در این رابطه کسب کنید، در ادامه راه با ما همراه شوید تا در مورد فیلترهای موثر در انتخاب یک آتلیه عروس ایده ال با شما صحبت کنیم.

در انتخاب عکاس دقت کنید!

پس از پا گذاشتن به هر اتلیه عروسی، چند آلبوم به شما ارائه می شود که با مشاهده آن می توانید کیفیت عکاسی آن آتلیه عروس را تخمین بزنید. اگر پس از مشاهده نمونه کارها از یک سبک عکاسی خوشتان آمد و تصمیم گرفتید با آن آتلیه عروس قرارداد ببندید، ابتدا از مدیریت آتلیه بخواهید تا سایر نمونه کارهای همان عکاس را به شما نشان دهد و در صورت قبول داشتن کیفیت عکاسی، نام عکاس را بپرسید و حتما سفارش کنید تا همان عکاس مسئولیت عکاسی از مراسم عروسی شما را بر عهده بگیرد.

یادتان باشد که نحوه عکاسی و سلیقه عکاس همه چیز نیست!  یک عکاس خوب کسی است که در روز عروسی شما به تمامی جزئیات توجه ویژه داشته باشد و هیچ چیزی را از قلم نندازد. اگر چه عروس و داماد در آن روز با شکوه در راس توجه قرار دارند، اما جزئیاتی هم هستند که نباید به هیچ وجه نادیده گرفته شوند. پدر و مادر عروس و داماد، برخی از اقوام نزدیک، ساقدوش ها، تزئینات و … از جمله مواردی هستنند که یک عکاس حرفه ای برای ثبت کامل رویدادهای روز عروسی به آنها توجه دارد.

یک عکاس حرفه ای ضمن داشتن سلیقه و تبحر باید از ذکاوت و دید خلاقانه نیز برخوردار باشد. پس بهتر است به دنبال آتلیه عروس هایی باشید که برای پیشبرد کار خود از عکاسان حرفه ای استفاده می کنند.

اهمیت تجهیزات را دست کم نگیرید!

بی شک یک آتلیه عروس حرفه ای به خوبی می داند که برای درخشش در کار و حوزه فعالیت خود به تجهیزات مدرن و به روز احتیاج خواهد داشت.  هیچ گاه آتلیه عروس های معروف برای کار خود فقط به مهارت و تخصص پرسنل خود تکیه نمی کنند بلکه با استفاده از به روز ترین تجهیزات، کاری تمام و کمال به عروس و دامادها تحویل می دهند. لازم است بدانید که تجهیزات قدیمی به شدت کیفیت کار را کاهش می دهند و خروجی فیلم و عکس ها اصلا  خوب و مورد قبول نخواهد بود.

با کار تیم روتوش و ادیت عکس و فیلم آتلیه عروس منتخب خود آشنا شده اید؟

این نکته را به خاطر داشته باشید که یک آتلیه عروس خوب و حرفه ای هیچ وقت در ادیت و طراحی عکس های عروس و داماد ها از روتوش های زیاد و نامتعارف استفاده نمی کند. بی شک چنین کاری نشان دهنده حرفه ای نبودن تیم آن آتلیه عروس خواهد بود. زیرا روتوش های زیاد و نامتعارف عکس را از حالت طبیعی و دوست داشتنی خود خارج می کند و به آن رنگ و بویی مصنوعی می بخشد.

به زبان ساده تر میتوانیم بگوییم که روتوش مثل آرایش است! در صورتی که در آن زیاده روی شود، بیشتر باعث دلزدگی خواهد شد. این را هم بدانید که عموما آتلیه عروس هایی که از توان بالایی در تهیه عکس های حرفه ای برخوردار نیستند، از روتوش های زیاد و نامتعارف استفاده می کنند.

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت