logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

مدل عکس عروس داماد جدید | ژست عروس

مدل عکس عروس داماد جدید

مدل عکس عروس داماد جدید | ژست عروس

اگر به دنبال بهترین مدل عکس عروس داماد جدید و انواع ژست عروس و داماد می باشید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید

همانطور که می دانید، یکی از بهترین شیوه ها در آموختن ژست عروس و داماد، مشاهده ی عکس ها و تصاویر مختلف از عروس و داماد می باشد و هر چه تنوع و تعداد این تصاویر بیشتر باشد، مهارت شما در انجام ژست عروس بیشتر خواهد شد. از این رو بر آن شدیم تا شماری از بهترین تصاویر سال ۹۷-۲۰۱۸ را جمع آوری کرده و جهت آموزش در اختیار شما عزیزان گرامی قرار دهیم. لطفا برای مشاهده ی تصاویر، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید

بهترین مدل عکس عروس داماد جدید ۹۷-۲۰۱۸

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب ژست عروس باید به آن توجه داشته باشید، این است که؛ ژستی را انتخاب نمائید که با نوع لباس، اندام، قد و … شما متناسب باشد. به دلیل اهمیت فراوان این موضوع، در مطالب گذشته نیز به این مسئله بارها پرداخته ایم. همانطور که گفتیم هر عروس و دامادی می توانند بهترین ژست و در پی آن بهترین تصاویر را برای این روز بزرگ (روز عروسی) داشته باشند؛ برای این امر تنها کافیست به تناسب میان لباس، اندام، قد و ژست مورد نظرشان توجه داشته باشند.

(نوعروسان گرامی برای اینکه بدانند چه لباسی متناسب با اندامشان می باشد، می توانند به نکات طلایی در انتخاب لباس عروس مراجعه کنند. همچنین داماد های گرامی برای آموختن این مطلب می توانند چگونه یک داماد شیک پوش شویم را مطالعه نمایند.)

رعایت تناسب در انتخاب ژست عروس

رعایت تناسب در انتخاب ژست را با ذکر یک مثال شرح می دهیم. به عنوان مثال یک عروس که لباس مدل ماهی دارد، نباید ژستی را انتخاب نماید که مناسب یک لباس عروس دنباله دار است. و یا یک عروس و داماد که اندامی قلمی دارند، نباید ژستی را انتخاب نمایند که متناسب با اندام پر می باشد.

مدل عکس عروس داماد جدید

مدل عکس عروس داماد جدیدمدل عکس عروس داماد جدیدمدل عکس عروس داماد جدید

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت