logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

ژست عروس و داماد اسپرت

ژست عروس و داماد اسپرت

ژست عروس و داماد اسپرت

ژست عروس و داماد اسپرت یکی از انواع ژست های مورد استفاده در هنر تصویربرداری عروسی می باشد. ما در این مطلب قصد آن را داریم تا تعدادی از پرکاربردترین ژست عروس و داماد اسپرت را به شما عزیزان آموزش دهیم. شما با استفاده از این مطلب می توانید مانند دو مدل حرفه ای رفتار نمائید و بهترین تصاویر را برای عروسی خود داشته باشید. همچنین این مطلب می تواند آموزش خوبی برای عکاسان آماتور در زمینه تصویربرداری عروسی به حساب آید.

(این مطلب قسمتی از مباحث ژست عکس می باشد، برای مطالعه ی مطالب بیشتر پیرامون ژست عروس و داماد اسپرت روی لینک کلیک کرده و به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید)

ممکن است عروس و داماد در روز عروسی دچار استرس ناشی از عوامل مختلف این روز (اعم از تشریفات سالن عروسی، آرایش عروس، دسته گل عروس، لباس عروس، گل زدن ماشین و …) شوند؛ علاوه بر این ممکن است به دلیل فعالیت جسمی بالا، دچار خستگی نیز شوند که این دو امر به شدت بر روی تصاویر عروس و داماد تاثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل بهتر است که عکاسی اسپرت خود را در روزی غیر از روز عروسی در نتیجه هم عروس و داماد و هم عکاس بایستی به این نکات توجه داشته باشند و عکاس با رعایت رفتار حرفه ای، استرس آنان را کنترل کرده و به حداقل برساند.

علاوه بر این راحت بودن یکی از نکات مهم در ژست عروس و داماد اسپرت، راحت بودن عروس و داماد می باشد. عکاس بایستی جوی دوستانه بین خود و عروس و داماد ایجاد نماید. اگر عروس و داماد کمی خجالتی باشند و به عبارتی جلوی لنز دوربین احساس راحتی نداشتند، بهتر است از آن ها بخواهید که خاطرات اولین ملاقاتشان را به یاد بیاورند و رفتاری مشابه با آن روز انجام دهند. این درخواست می تواند به خوبی بر احساسات و نگاه عروس و داماد اثر بگذارد. در این حالت عکاس می تواند احساسات عاشقانه و کاملا طبیعی را به قاب تصویر بکشد. با توجه به این نکات، در ادامه ۲۰ عدد از حرفه ای ترین ژست عروس و داماد اسپرت را به شما آموزش خواهیم داد که می تواند تصاویر عروسی شما را به تصاویری ایده آل و بدون نقص تبدیل نماید.

 

۲۰ ژست اسپرت برای عروس و داماد

 

ژست عروس و داماد اسپرت | ژست رو در رو

ساده ترین ژست برای شروع کار ژست رو در رو (با نگاه به دوربین) می باشد؛ به طوری که زن کف دست خود را به روی سینه مرد بگذارد. یک شات عمودی را در این حالت تهیه کنید. (بهتر است تصویر کلوز آپ باشد)

ژست عروس و داماد اسپرت

ژست عروس و داماد اسپرت | در آغوش کشیدن عروس

این یک ژست بسیار صمیمانه و دوست داشتنی است که عروس باید از پشت شانه های داماد را در آغوش بگیرد. یک لبخند طبیعی می تواند زیبایی این تصویر را دو چندان کند. نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، حالت دست ها می باشد که فرم آن ها باید کاملا طبیعی باشد.

ژست عروس و داماد اسپرت

ژست عروس و داماد اسپرت | در آغوش کشیدن داماد

این پوزیشن یک ژست بسیار ساده و البته صمیمانه است که در آن داماد از پشت سر همسر خود را در آغوش می گیرد. عروس و داماد می توانند به دوربین یا به یکدیگر نگاه کنند، اما بهتر است عروس به دوربین نگاه کرده و داماد به عروس نگاه کند. نکته ی که در اینجا باید به آن توجه داشت این است که نگاه عروس و داماد نباید به گونه ای باشد که سفیدی چشمشان (بیش از حد) معلوم شود. اگر می خواهید پرتره شما احساسی تر شود، می توانید از بوسه استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید که همه ی حرکاتتان طبیعی باشد و هیچ عملی را به صورت مصنوعی انجام ندهید

ژست عروس و داماد اسپرت

ژست عروس و داماد اسپرت | ژست رو در رو

از عروس و داماد بخواهید تا حد ممکن به یکدیگر نزدیک شوند تا بتوانید یک پرتره احساسی و کلوزآپ تهیه کنید. این بار بیشتر زوم کنید و نگران نباشید. هرچقدر شات شما بسته تر باشد، حس عاطفی را ببشتر و بهتر به بیننده القا می کند.

ژست عروس و داماد اسپرت

ژست عروس و داماد اسپرت | در آغوش گرفتن

این پوزیشن نیز یک ژست دیگر از در آغوش گرفتن توسط عروس می باشد. مجددا اشاره می کنم که عروس و داماد لازم نیست به دوربین نگاه کنند، فقط باید به سفیدی چشم (که در بالا اشاره شد) توجه داشته باشند. علاوه بر طرز نگاه، عکاس می تواند حالت های مختلف ارتباط بین عروس داماد (از جمله صحبت کردن عروس و داماد با یکدیگر، خندیدن و …) را امتحان کند

ژست عروس و داماد اسپرت

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت