logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

آتلیه خوب برای عروسی چه ویژگی هایی دارد؟

آتلیه خوب برای عروسی

آتلیه خوب برای عروسی چه ویژگی هایی دارد؟

آتلیه عروس شاید دومین کاری باشد که بعد از رزرو تالار و یا باغ عروسی، به آن خواهید پرداخت، از آنجایی که انتخاب آتلیه خوب برای عروسی یکی از اقدامات ضروری و در عین حال مهم است، بایستی این انتخاب با توجه به نکات مهمی از قبیل هزینه آتلیه عروس، قیمت، فضای آتلیه، نورپردازی و در کل تمام جزئیات حساس آن صورت گیرد تا بتواند بهترین لحظه‌هایتان را ماندگار کند و به زیباترین شکل به ثبت برساند.

منتها چگونگی انتخاب آتلیه خوب برای عروسی ، مستلزم رعایت نکات ریز و هوشمندانه‌ای می‌باشد که اگر آنها را به خاطر بسپارید، می‌توانید بهترین آتلیه عروس و داماد را برای باشکوه‌ترین روز زندگی‌ تان برگزینید و مادامی که فیلم و عکس عروسی خود را مشاهده می کنید، آن لحظه‌ها برایتان خاطره‌های خوش و شیرین آن روز بزرگ را تداعی کند. پیشنهاد ما اینست برای اینکه در انجام اینکار مهم موفق شوید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

برای مشاهده ی مطالب بیشتر پیرامون آتلیه عروسی بر روی لینک آن کلیک کرده و به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید

 عکاسی عروسی

نکته هایی که در هنگام انتخاب آتلیه خوب برای عروسی باید به آنها توجه نمایید!

امروزه با توجه به آتلیه های مختلفی که در سطح شهر وجود دارد، پیدا کردن عکاسی که بتواند تمام سلایق شما را در عکاسی به درستی اجرا کند کم است، با اینحال می‌توان با در نظر گرفتن ویژگی‌های مهم دیگری، از تمام آن روز بزرگ، یک اثر زیبا و جاودانه خلق کرد. پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از اقدام به بررسی آتلیه‌های مختلف، از دوستان خود آدرس و شماره تعدادی از آتلیه‌هایی که از سبک کار آنها با خبر هستند شروع کنید، چرا که نه تنها خیالتان از بابت نحوه و سبک کارشان آسوده می‌شود، بلکه کلی در زمانتان نیز صرفه جویی می کنید، به همین دلیل، بررسی ۴ مورد از آتلیه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا بر اساس نمونه ها و موارد مهمی که در ادامه به آنها می‌پردازیم، یکی از آنها را انتخاب نمایید.

به فضای آتلیه عروس دقت کنید!

انتخاب آتلیه خوب برای عروسی ، بستگی به محیطی دارد که قرار است از شما و همسرتان عکس‌هایی گرفته شود. به همین دلیل، هنگامی که از اولین مرحله که دیدن نمونه کارها بود، رد شدید، به فضا توجه کنید، آیا فضای آتلیه از رنگ‌های مناسبی طراحی شده است؟ دیزاین آتلیه به چه صورت است؟ آیا شادی آفرین و آرامش بخش است یا خیر؟ این موارد را باید در هنگام بررسی فضای آتلیه درنظر داشته باشید، چرا که محیط آتلیه عروس تاثیر فوق العاده‌ای بر روی عکس های شما خواهد گذاشت و بایستی از رنگ‌های متناسب، نشاط آور و دیزاین مدرنی برخوردار باشد. همچنین متراژ و مساحت آتلیه نیز می تواند حائز اهمیت باشد و باعث می شود هم عروس و داماد و هم عکاس در هنگام عکس گرفتن راحت باشند و عکاس بتواند عکس های دور و نزدیک (واید، مدیوم، و کلوز آپ و …) را به خوبی اجرا کند.

به دوربین ها توجه کنید!

همانطور که می‌دانید با پیشرفت علم و تکنولوژی، دوربین‌ها از روال سنتی و با تجهیزات کم به دوربین‌های دیجیتال تغییر یافتند و به جای استفاده از چند دوربین با لنز، امروزه از یک دوربین دیجیتال با لنزهای متنوعی استفاده می‌شود، با وجود این دوربین‌ها دیگر عروس و دامادها دغدغه‌ی تصاویر با کیفیت را نخواهند داشت، وضوح یا همان رزولوشن بالا یکی از مزیت های بارزی است که استفاده از این دوربین‌ها به همراه خواهد داشت، که به عبارتی می توانند تصویر را با بهترین کیفیت و شفافیت تهیه کنند

نورپردازی در آتلیه!

همانقدر که نوع دوربین‌ها و به روز بودنشان مهم است، نورپردازی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های یک آتلیه عروس خوب و حرفه‌ای می‌باشد، یادتان باشد، برای دقت بیشتر در نورپردازی، حتما عکس‌های قبل و بعد از ادیت را بررسی کنید تا نورپردازی را در آن چک کنید و اطمینان حاصل نمایید که آتلیه موردنظر از تجهیزات نورپردازی برخوردار است

سخن پایانی 

با توجه به تنوع زیاد آتلیه‌ها، برای تشخیص اینکه کدامیک از آتلیه‌ می تواند یک آتلیه خوب برای عروسی شما باشد، رعایت نکاتی از قبیل؛ فضای آتلیه، تجهیزات نورپردازی و برخورداری از دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای و دیزاین ایده‌آل بسیار حائز اهمیت است که در هنگام انتخاب آتلیه عروس باید به آن توجه کافی داشته باشید. امیدواریم از مطالب گفته شده بهره مند شده باشید، از همراهی شما تا پایان این مقاله سپاسگزاریم.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت