logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

۳ نکته مهم در انتخاب آتلیه عروس و داماد در شرق تهران

آتلیه عروس و داماد در شرق تهران

۳ نکته مهم در انتخاب آتلیه عروس و داماد در شرق تهران

انتخاب آتلیه عروس و داماد یکی از ضروری ترین، مهمترین و در عین حال حساسترین بخش، از برنامه های بزرگترین روز زندگی شماست! در واقع چگونگی ثبت تصاویر جشن عروسی شما می تواند برای تمام عمر، خاطرات شیرین و به یادماندنی را برایتان رقم بزند، که هر بار با نگاه به عکس ها و فیلم هایتان، لبخندی از رضایت بر لبانتان بنشیند. از این رو انتخاب آتلیه عروس و داماد در شرق تهران ، در کنار بودجه ای که برایش درنظر گرفته اید، ایجاب می کند تا به نکات مهمی توجه داشته باشید.

چرا که گاها دیده شده، یک آتلیه عروس، به دلیل سابقه ی طولانی مدتی که داشته، نظر خیلی از افراد را به خود جلب نموده است، منتها این آتلیه هیچ نوع کار جدید و ابتکاری را ارائه نداده است و صرفا به دلیل سابقه مطرح می باشد، درحالیکه شما بایستی به این نکته اشراف داشته باشید، که سابقه تنها ملاک در کار عکاسی و فیلمبرداری عروسی نیست و کار و حرفه‌ ی تیم مربوطه که هنگام انتخاب آتلیه عروس و داماد در شرق تهران ، باید آن را در نظر بگیرید. از این رو ما تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با ۳ نکته مهم در انتخاب آتلیه عروسی، آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

چه انتظاری از آتلیه عروس و داماد در شرق تهران دارید؟!

ابتدا با همسرتان به یک تصمیم مشترک برسید، ببینید که از آتلیه چه انتظاراتی دارید و سعی کنید تا همه‌ی چیزهایی که مدنظرتان می‌باشد را از ابتدا با عکاس و فیلمبردار در میان بگذارید. به عنوان مثال: دلتان می خواهد با چه افرادی عکس های یادگاری داشته باشید و یا چه لحظاتی را به فیلم اضافه و یا از آن حذف نمایید و هر آنچه که شما را به نتیجه‌ی دلخواهتان می‌رساند را قبل از هر چیزی برنامه ریزی کنید و در صورت امکان با مدیر آتلیه در میان بگذارید تا همه چیز مطابق میل شما پیش رود.

بودجه ی مناسبی برای آتلیه درنظر بگیرید!

شاید پیش خودتان فکر کنید که چند قطعه فیلم و تعدادی عکس ارزش پول اضافی را ندارد، و بخواهید در تمام برنامه‌هایی که دارید، کمترین میزان بودجه را به آتلیه عروس اختصاص دهید و شاید حتی به این هم فکر کرده باشید که یکی از اقوامتان این وظیفه را بر دوش بکشد و عکس‌هایتان را بگیرد! ولی این موضوع می تواند گاهی به قیمت از بین رفتن تمام لحظه های شیرین زندگی تان تمام شود، چرا که فیلمبرداری عروسی و انتخاب یک آتلیه عروس و داماد می‌تواند یکی از بخش‌های مهم جشن عروسی شما باشد که بایستی برایش یک بودجه‌ی مناسب درنظر بگیرید. زیرا فیلم و عکس عروسی، تنها یادگاری شما از بزرگترین روز زندگی می باشد و هنر یک آتلیه عروس این است که “این تنها یادگاری” را جاودان سازد.

عکس های با کیفیت، مدرن و دلخواه شما در کنار بهترین فیلم ها و کلیپ های روز عروسی شما، می تواند به واقع ماندنی ترین یادگاری آن روز باشکوه برایتان باشد. بنابراین در انتخاب و در نظر گرفتن بودجه‌ی مناسب، دریغ نکنید.

 

آتلیه عروس و داماد در شرق تهران

 

بررسی متدهای آتلیه عروس را جدی بگیرید!

مسلما شما هم می خواهید بهترین باشید و بهترین تصاویر را هدیه بگیرید. جشن شما تنها جشن بزرگ زندگیتان خواهد بود، از این رو به خودتان اهمیت دهید و سعی کنید با انتخاب یک آتلیه‌ی زبر دست و توانمند، بروزترین عکس ها و فیلم ها را برای خود بسازید، از این رو بررسی کارهای آتلیه می تواند به شما در این زمینه کمک کند، مسلما شما به سبک و سیاق خودتان آگاهید و می خواهید عکس هایتان نیز حال و هوای خودتان را داشته باشد و مدرن و بروز باشند، از این رو نمونه کارهای آتلیه را به دقت نگاه کنید تا سبک آنها را در نورپردازی، ژست عروس و داماد و نوع عکس هایشان به دقت ببینید، تا بتوانید بهترین آتلیه را با توجه به تمام نکاتی که در این مقاله گفته شد، برای جشن عروسی خود انتخاب نمایید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت