logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

ایده های خاص برای عروسی | فصل عروسی

ایده های خاص برای عروسی

ایده های خاص برای عروسی | فصل عروسی

یکی از ایده های خاص برای عروسی می تواند انتخاب فصلی خاص برای برپایی این مراسم است. اگر می خواهید مراسم عروسی تان کاملا منحصر به فرد باشد، بهتر است در انتخاب فصل عروسی کمی متفاوت تر عمل کنید.

کدام فصل بهترین زمان برای برپایی مراسم عروسی است؟

یکی از اصلی ترین دغدغه زوج های جوان پیش از ازدواج، تعیین زمان دقیق مراسم عروسی است. عده ای از عروس و داماد ها فصل بهار و تابستان را برای برپایی مراسم عروسی مناسب تر می دانند. اما دراین میان زوج هایی هم هستند که به پاییز و زمستان علاقه بیشتری دارند. بی شک شکوفه های بهاری و حس سرزندگی بهار و یا شور و هیجانی که در فصل تابستان موج می زند، انرژی عکاسی و فیلمبرداری را دو چندان خواهد کرد. اما آیا تا به حال به زیبایی پاییز و زمستان برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی فکر کرده اید؟ برگ ریزان پاییز و یا یخبندان و سفیدپوشی مناظر از زیباترین و مناسب ترین لحظه ها برای عکاسی و فیلمبرداری به شمار می روند.

شاید این گفته کمی به نظرتان عجیب باشد، اما باور کنید که پاییز و زمستان زیبایی هایی دارد که عکاسی و فیلمیرداری مراسم عروسی شما را خارق العاده و منحصر به فرد خواهد کرد.

اگر علاقه عروس ودامادها را کنار بگذاریم، باید از لحاظ فنی نیز بهترین زمان برای برپایی مراسم عروسی را نیز بررسی کنیم. در صورتی که تمایل دارید در این رابطه اطلاعات مفیدی به دست آورید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

پاییز، فصل رنگارنگی

هیچ فکرش را کرده اید که عکاسی و فیلمبرداری در میان برگ های زرد، قرمز و نارنجی باغ ها چه شور و حالی دارد؟ تصورش را بکنید تصویر عروس با آن لباس سفیدرنگش در میان عاشقی های پاییز ثبت شود. مطمئن باشید آتلیه عروس هایی که برای فیلمبرداری و عکاسی فصل پاییز را به عروس و داماد ها پیشنهاد می دهند، علاوه بر حرفه ای بودن از سلیقه بسیار خوبی هم برخوردارند.

برخی از عروس و دامادها به فصل پاییز علاقمندند اما سردی هوا موجب می شود تا زمان دیگری را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب کنند. پیشنهاد ما به این دسته از عروس و دامادها این است که اگر فصل بهار یا تابستان را برای برپایی مراسم انتخاب کرده اند، عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته خود را در پاییز تعیین کنند. بدین ترتیب می توانند دو سبک کاملا متفاوت در ثبت لحظات خوششان داشته باشند.

اوایل پاییز یک انتخاب مناسب برای زوج هایی است که نه به گرمای بیش از اندازه تابستان علاقه ای دارند و نه تمایلی دارند تا مراسم خود را در روزهای سرد پاییز بگیرند. اوایل پاییز هوای معتدل و معقولی دارد که برای عروس و داماد و سایر میهمانان خوشایند است.

زمستان، حس خوش تفاوت

اگر فصل زمستان را برای عکاسی و فیلمبرداری خود انتخاب کرده اید، مطمئن باشید به شرط انتخاب یک تیم عکاسی و تصویربرداری حرفه ای، خروجی کار فوق العاده ای خواهید داشت!

عده ای از افراد با بارش برف و باران در این فصل مشکل دارند. اما آن چیزی که موجب تمایز و زیبایی فیلم و عکس عروس و دامادها در این روز می شود، همان برف و باران است! بی شک سفید پوش شدن مناظر حس دلنشین و رویایی خواهد داشت که زیبایی تصاویر شما را دوچندان خواهد کرد. به طور کلی مراسم عروسی که در فصل زمستان برپا شود، ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مراسم عروسی زمستانی فوق العاده متفاوت است. این تفاوت از نوشیدنی های که در مجلس سرو می شود تا نوع پوشش و لباس عروس خانم را شامل می شود. در مراسمی که در فصل سرما برپا شود باید از نوشیدنی های گرم برای پذیرایی از میهمانان استفاده شود. برای این کار می توانید از میهمانانتان با قهوه، کاپوچینو، نسکافه، کیک داغ، هات چاکلت و… پذیرایی کنید. ضمن اینکه عروس خانم می تواند برای تهیه عکس و فیلم در فضای باز از شنل های پوشیده شده از پوست خز استفاده کند. چنین پوششی ضمن شبیه کردن عروس به پرنسس ها نمایی متفاوت به عکس و فیلم می بخشد.

پارادوکس ایجاد کنید!

از آنجایی که پوشش عروس و تمامی مناظر در فصل زمستان از رنگ سفید پوشیده شده است، می توان با استفاده از لباس های مشکی برای ساقدوش ها پاردوکس و زیبایی منحصر به فردی را رقم زد. با این کار تمامی عکس ها تم سیاه و سفید و حالتی بسیار شیک به خود می گیرند. در واقع همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد! با کمی ابتکار می توانید اتفاقات ساده و فوق العاده چشم نوازی را برای فیلم و عکس عروسی خود رقم بزنید. در این میان می توانید از کادر عکاسان مجرب آتلیه عروس خود نیز مشورت و راهنمایی بگیرید.

از ویژگی های مهم عروسی در فصل زمستان نورپردازی خاص و منحصر به فردش است. شما می توانید برای رنگ و نما دادن به محیط از شمع و چراغ های ال ای دی متناسب با فضا استفاده کنید تا نمایی رمانتیک تر خلق کنید.

با تمامی این تفاسیر این شما هستید که باید زمان عروسی خود را معلوم کنید. انتخاب شما چیست؟ روزهای با طراوت، گرم و پرشور بهار و تابستان را می پسندید و یا تمایل دارید در روزهای زیبا و متفاوت پاییز و زمستان میزبان میهمانانتان باشید؟

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت