logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

تحول در ساخت کلیپ های جدید و حیرت انگیز مطابق با سلیقه همه

بیش از ۹۰ درصد از مشتریانی که برای دیدن نمونه کار به دفتر استودیو یونیک مراجعه می کنند، این موضوع را با ما در میان می گذارند که ما می خواهیم با کمترین هزینه متفاوت ترین کلیپ ها و عکاسی را در پکیج خودمان داشته باشیم.

از این رو تیم هنری یونیک در راستا ساخت کلیپ و عکاسی متفاوت؛ با هزینه ی معقول و متناسب با بودجه ی شما، افرادی را استخدام نموده است که آن ها موظف هستند لوکیشن ها و مکان های فیلمبرداری جدید را بررسی کرده و در صورتی که این مکان ها همه ی آیتم های لازم برای عکاسی و فیلمبرداری ایده آل داشته باشند را، به مدیریت آتلیه معرفی کرده و ایشان نیز این مکان ها را در دستور کار عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد قرار خواهند داد. به این صورت تیم هنری یونیک همیشه دارای لوکیشن های اختصاصی و منحصر به فرد برای عکاسی و فیلمبرداری می باشد و این موضوع یکی از فاکتورهای مهم در ساخت کلیپ ها و عکاسی متفاوت از عروس و داماد عزیزمان است.

همان طور که در مطلب کارگردانی اختصاصی توضیح داده شد، در هنگام مراجعه به آتلیه عکاسی یونیک، شما می توانید کلیپ های بسیار متفاوتی را مشاهده نمایید و همینطور می توانید از آلبوم های خاص و عکاسی خاص دیدن نمائید و در نهایت شما می توانید انتخاب کننده باشید که کدام کار نزدیک به سلیقه ی شماست و در مجموعه و پکیج پایانی که تحویل شما می شود چه سبک کاری لحاظ شود.

موضوع بعدی در رابطه با تحول در کلیپ عروسی موضوع انتخاب آهنگ ها و موزیک های جدید و منحصر به فرد می باشد. در باکس ادیت و مونتاژ تیم هنری یونیک، افراد سعی می نمایند که ماهانه در حدود هزار آهنگ و موزیک جدید را مورد بررسی قرار داده و از میان آن ها هر کدام که از نظر معنا، محتوا و کیفیت موزیک مربوط به بحث wedding و عروسی می شود را انتخاب کرده و در مونتاژ و میکس فیلم از آن ها استفاده نمایند.

در مورد کلیپ های اسپرت این نکته را باید عنوان نماییم که اگر شما در پکیج خود آیتم کلیپ اسپرت را نیز انتخاب نمائید، گروه کارگردانی موظف است برای کلیپ اسپرت شما برنامه ریزی مفصلی را انجام دهد و هیچ کلیپی بدون برنامه ریزی قبلی تصویربرداری نمی شود. به این صورت که با عروس و داماد عزیزمان جلسه ی توجیهی گذاشته می شود و ضمن کسب علایق و سلیقه ی ایشان در کلیپ اسپرت، پیشنهادهایی نیز گروه کارگردانی برای بهتر شدن کار به آن ها خواهند داد. و همینطور موزیک هایی که همکاران باکس ادیت و مونتاژ آن ها را قبلا گلچین کرده اند، به شما معرفی خواهد شد و در صورت تائید شما از آن آهنگ ها و موزیک ها در تهیه ی کلیپ اسپرت استفاده خواهد شد. البته اگر آهنگ خاصی مد نظر عروس و داماد عزیزمان باشد؛ حتما در تهیه ی کلیپ ها از آن ها استفاده خواهد شد.

در مجموع به دلیل اینکه هدف اصلی استودیو عکس و فیلم یونیک رضایت کامل مشتری است، حتما سلیقه ی آن ها در کار لحاظ شود، تا ضمن اینکه پکیج نهایی تحویل شده به آن ها منحصر به فرد و خاص شود، عروس و داماد عزیزمان نیز از انتخاب آتلیه عکس و فیلم یونیک راضی باشند.