logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

تضمین کارگردانی اختصاصی و منحصر به فرد کلیپ عروسی

شاید این اتفاق برایتان افتاده باشد که تاکنون نمونه کارهای چند آتلیه را دیده باشید و تفاوت چندانی را در نوع عکاسی و تصویر برداری و ساخت کلیپ هایشان مشاهده نکرده باشید و یا حداقل این مطلب را از دوستان خود شنیده باشید که به چندین آتلیه مراجعه کرده اند و فرق چندانی را از روال کار ثابت آتلیه ها ندیده باشند. این اتفاق متاسفانه زمانی رخ می دهد که همکاران عزیزمان در بعضی از آتلیه ها به دلیل دیدن نمونه کارهای همکاران دیگر عینا از کار آن ها کپی برداری می کنند و با توجه به نبود قانون کپی رایت در ایران، از سبک و سیاق همکاران دیگر در نمونه کارهای خود استفاده می کنند.
به طور مثال در چندین سال پیش، زمانی که کلیپ گلفروشی و یا کلیپ آرایشگاه عروس مد بود، استودیو یونیک از جمله اولین دفاتری بود که سبک کاری خود را آپدیت نمود و به جای کلیپ گلفروشی و آرایشگاه عروس، کلیپ حاضر شدن عروس و داماد را جایگزین آن نمود و بعضا همکارانی که با آتلیه ما به صورت ویزیتی و روزمزد فعالیت می کردند، از ایده های آتلیه ی ما کپی برداری کرده و در فیلم ها و نمونه کارهای خود از آن استفاده نموده اند. اما تیم کارگردانی استودیو یونیک به این موضوع بسنده نخواهد کرد و در چهارچوب خاصی در زمینۀ ساخت کلیپ قرار نخواهد گرفت.
تیم کارگردانی استودیو یونیک، هر روز در حال تغییر سبک کار کلیپ عروس و داماد می باشد؛ این موضوع را شما در زمان مشاوره، به صورت عینی و واقعی خواهید دید. تیم استودیو یونیک در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نوع کلیپ عروس و داماد در آرشیو خود قرار داده است که شما می توانید با مشاهده ی آن ها سبک و نوع کلیپ مورد علاقه ی خود را انتخاب نموده و یا ترکیبی از چند مدل گوناگون را در پکیج انتخابی خود قرار دهید که هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت می باشد. این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت و آتلیه عروس یونیک بر این باور است همانگونه که دنیا در حال تغییر است، آن ها نیز باید به صورت روزانه تغییرات را در نمونه کارهای خود اعمال نمایند.
زمانی که قرار داد شما با استودیو یونیک بسته شد، منتظر تماس از طرف تیم کارگردانی یونیک باشید تا با جلسه ای که آن ها با شما خواهند گذاشت، از علایق و سلیقه ی شما پرسیده شود و با هم فکری شما، موزیک های استفاده شده در کلیپ انتخاب شود و در نهایت سناریو کلیپ تان نوشته شده؛ و در صورت تائید و رضایت شما برای فیلمبرداری کلیپ تان برنامه ریزی شود.
تیم هنری یونیک بر این باور است که عروس و داماد عزیز با انتخاب هر منو از آتلیه حتی با حداقل ها، باید و باید از نتیجه ی کارشان رضایت کامل داشته باشند و این امر را هدف خود قرار داده است و در واقع به این موضوع به صورت شعاری نگاه نخواهد کرد. به همین دلیل تمام توان خود را برای ارائۀ مجموعۀ کلیپ و عکاسی متفاوت و مورد تائید مشتری خود به کار خواهد گرفت تا عروس و داماد عزیز از نمونه کلیپ های عروسی خود احساس رضایت داشته باشند