logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۱۸

جدیدترین مدل لباس عروس 2018

جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۱۸

در این مطلب می توانید مجموعه ای از بهترین و جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۱۸ را مشاهده نمائید و با تماشای آن انتخابی دقیق و کاملا حساب شده داشته باشید. لطفا با ما همراه باشید

جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۱۸

بدون شک انتخاب یک لباس عروس مناسب، یکی از مهم ترین و حساس ترین انتخاب ها در طول زندگی هر انسانی می باشد. در این انتخاب، عروس می تواند از همسر خود نظرخواهی کند، ولی در نهایت انتخاب بر عهده ی عروس خواهد بود. اما مسئله ای که در اینجا مطرح می شود این است که “چگونه می توانیم یک لباس عروس ایده آل و متناسب با سلیقه ی خود انتخاب نمائیم؟”

جواب این سوال شاید ساده به نظر برسد، اما در حقیقت اصلا اینچنین نیست!

امروزه با تنوع بسیار زیاد لباس عروس و طرح ها و نقش های متنوع آن، انتخاب یک لباس کار بسیار دشواری خواهد بود، مخصوصا اگر از قبل پیش زمینه ای در ذهن ما وجود نداشته باشد. از این رو بهترین روش برای انتخاب یک لباس عروس ایده آل تماشای انواع لباس عروس می باشد. شما می توانید انواع آن را در ژورنال ها و یا اینترنت مشاهده نمائید. پیشنهاد ما این است که قبل از مراجعه به مزون لباس عروس، حتما در اینترنت جستجو نمائید. زیرا تنوع آن بسیار بیشتر از ژورنال ها خواهد بود و شما می توانید انتخاب دلخواهتان را به درستی انجام دهید.

یک مد لیست تشکیل دهید!

پیشنهاد تخصصی آتلیه عروس یونیک به شما نوعروسان گرامی این است که برای تشکیل مد لیست (یا مد بورد) خود، که شامل تمامی تصاویر دلخواهتان خواهد بود، از نرم افزاری همچون پینترست استفاده نمائید. این یک روش بصری بسیار مناسب خواهد بود که شما می توانید با استفاده از آن، تمامی تصاویری را که می پسندید (و حتی تصاویری که به آن علاقه ندارید) ذخیره نمائید. البته برای انجام این کار می توانید از نرم افزارهایی همچون اینستاگرام و … نیز استفاده نمائید، اما بدون شک قدرت مانور کمتری خواهید داشت و ممکن است نتوانید لباسی را انتخاب نمائید که دقیقا مطابق با سلیقه ی شما باشد.

مزون مناسب را انتخاب کنید!

پس از تشکیل مد لیست، باید به دنبال مزونی باشید که توانایی دوخت لباس مورد علاقه ی شما را داشته باشد. برای پیدا کردن یک مزون مناسب می توانید از دوستان و آشنایان مورد اعتماد خود پرس و جو کنید و میزان رضایت آنان در مورد نتیجه ی کار را بررسی نمائید.

در زیر می توانید مجموعه ای از جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۱۸ را که توسط بزرگترین برندهای مد طراحی شده است، مشاهده نمائید

جدیدترین مدل لباس عروس ۲۰۱۸ | مدل اول

پارچه ی استفاده شده در این لباس از جنس دانتل می باشد و برای طراحی آن از پنبه، پلی آمید و پوشش ابریشم استفاده شده است. توری گلدار و طراحی بسیار ظریف، این لباس را به یکی از جذاب ترین طراحی های آتلیه دیواین (گروه طراحی برجسته ی رومانیایی) مبدل ساخته است. طراحی این لباس به سبک کلاسیک است و برای یک عروسی تشریفاتی و رسمی کاملا مناسب می باشد. طراحی زاویه دار سینه و پهلو های این لباس به گونه ای است که بدن شما را بسیار خوش فرم تر نشان می دهد. بندهای به کار رفته در پشت لباس نیز ظرافت آن را دوچندان می کند. از طرفی دیگر دامن بدون دنباله ی آن چشم انداز این لباس را به نحو احسن کامل می کند و ظاهری کاملا شیک و رسمی به آن می دهد

 

 

ست بکار رفته در این لباس شامل موارد زیر می باشد:

دو گوشواره ی دست ساز که با کریستال سواروسکی و آلیاژ طلا و برنج ساخته شده است

هدبند نقره که با استفاده از کریستال های درخشان تزئین شده

کفش جلوباز به رنگ طلایی، با پاشنه معمولی که برای رقص دو نفره کاملا مناسب است

 

برای مشاهده ی مطالب بیشتر در این زمینه می توانید به دسته ی مدل لباس عروس مراجعه نمائید

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت