logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

دسته گل عروسی ۲

در قسمت قبل به بررسی چند نکته برای خرید دسته گل مناسب پرداختیم که در ادامه نیز، به بررسی نکات اجمالی و نهایی می پردازیم.

بهتر است برای خود لیستی از گلفروشی ها منتخب برای بازدید و ایده های مد نظرتان برای دسته گل فراهم کنید. قبل از اولین ملاقات با گلفروش، خود را با ایده های مختلف مسلح کنید. از گلفروش بخواهید نمونه هایی از کارهای اخیر خود را به شما نشان دهد و به هیچ وجه از این کار خجالت نکشید، این حق شماست! با بکارگیری توصیه های بیان شده، می توانید یک تجسم ذهنی از دسته گل مورد علاقه خود داشته باشید. تمام ویژگی ها را به لیست خود اضافه کنید و آن را به گلفروش منتخب خود ارائه دهید. بسیار مهم است که گلفروش علاوه بر دانستن بودجه ی شما، یک چشم انداز از چیز هایی که می خواهید و چیز هایی که نمی خواهید داشته باشد. یک گلفروش خوب، می تواند به شما بگوید که آیا طرح مد نظرتان امکان عملی شدن را دارد یا خیر؛ و اگر گل های مد نظرتان موجود نباشد و یا بیش از حد گران شوند، به شما یک جایگزین مناسب پیشنهاد دهد.

پیشنهاد ما این است که قبل از رجوع به گلفروشی، به سایت های معتبر و مرتبط با این موضوع رجوع کنید. در این صورت می توانید دیزاین و انواع گل های به کار رفته در هر دسته گل را مشاهده کنید و برای ساخت دست گل رویایی خود از آن ایده بگیرید

در این قسمت می توانید ۲۰ عدد از زیباترین دسته گل ها را به انتخاب شرکت اینترفلورای انگلیس (یکی از معتبر ترین شرکت های دنیا در زمینه طراحی و دیزاین دسته گل) مشاهده کنید.

چه زمانی برای رزرو نوبت گلفروشی اقدام کنم؟

شما باید نوبت گلفروشی خود را بین ۶ تا ۹ ماه قبل از تاریخ عروسی خود رزرو کنید. به خاطر داشته باشید که نوبت های یک گلفروشی خوب به سرعت پر می شوند. به خصوص در روزهای اوج فصل عروسی. رزرو خود را با دادن مقداری از پول آن به عنوان بیعانه قطعی کنید.

چگونه یک دسته گل خاص داشته باشم؟
تزئین دسته گل با استفاده از زیور آلات ایده ایست که در بسیاری از کشورها انجام می شود. شما نیز با استفاده از این ایده می توانید یک دسته گل شیک و بی نظیر داشته باشید.

همانطور که در مقاله قبل بیان شد، در کشور ما یک دایرکتوری مناسب برای گل فروشی ها وجود ندارد، اما عروس خانم های محترم شهر تهران می توانند از وب سایت دوشیزه استفاده و تعدادی از گلفروشی های منتخب اطراف محل زندگی خود را مشاهده کنند.

و نکته ی آخر اینکه قبل از خرید دسته گل، حتما اطلاعاتی را درباره ی گل عروسی جمع آوری کنید و با انواع آن ها آشنا شوید. این عمل تاثیر بسزایی شکل دهی یک ایده مناسب تر برای دست گل شما دارد.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت