logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

چگونه زیباترین تصاویر را داشته باشیم

عکس آتلیه عروس در غرب تهران

چگونه زیباترین تصاویر را داشته باشیم

تصاویر نهایی، محصولی مشترک

در مراسم عروسی یکی از مهم ترین نکات این است که چه کنیم تا شما را شادتر و تصاویر را زیباتر کنیم؟ نکته طلایی برای رسیدن به این هدف این است که زوجین علاوه بر انجام هر آنچه که می تواند شادی زندگی شان را پایدارتر نماید، به توصیه های متخصصین استودیو که تجربه فراوانی در آفرینش شادترین و زیباترین لحظات را دارند توجه کافی داشته باشند.
منضبط بودن و تهیه برنامه شخصی برای روز عروسی بسیار مهم است، راس ساعت مقرر در آتلیه حضور یابید. این بدان معنا نیست که شما باید از تایم آرایش و یا تهیه دسته گل خود بکاهید. فقط باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. از لحظه ورود به آتلیه دیگر نگران زمان خود نباشید. متخصصین حاضر در آتلیه، با در نظر گرفتن تمامی جوانب بهترین زمان بندی را برای جاودانه سازی زیباترین لحظات زندگی تان تنظیم نموده اند.
به هیچ وجه عجله نکنید. بگذارید عکاس و تصویربردار تمامی تصاویر مدنظرشان را ثبت کنند.
نکته دیگری که اشاره به آن بسیار حائز اهمیت است؛ تکرار بعضی از پلان ها توسط فیلمبردار می باشد. نباید بگذارید این عمل شما را ناراحت و یا خسته کند. تکرار پلان به هیچ وجه به معنای اشتباه شما در اجرای رول نیست، فیلمبردار پلان ها را از زوایای مختلف تصویربرداری می کند تا تدوین گر شما قدرت مانور بیشتری در انتخاب نهایی بهترین پلان ها را برای ساخت فیلم نهایی شما داشته باشد. بعد از اتمام کار در آتلیه می توانید استراحت کنید و با کمال آرامش به صرف ناهار بپردازید.
پس از آتلیه باید عازم باغ شوید و سایر عکس ها و تصاویر را در آن جا تهیه کنید. اگر به دنبال یک فیلم زیباتر و حرفه ای تر هستید می توانید از فیلمبردار بخواهید تجهیزات سینمایی مانند کرین و هلی کم (هلی شات) و … را نیز به قراردادتان اضافه کند. این نکته نیازمند تکرار مجدد است که شما به هیچ وجه نباید عجله کنید. نگران زمان سالن و یا تالار خود نباشید؛ این عمل اولین بار است که برای شما رخ می دهد اما متخصصین مذکور سالیان دراز است که هر روز این عمل را انجام می دهند. می توانید به طور تمام و کمال به زمان بندی آن ها اعتماد کنید، و نهایتا اگر تمام توجه خود را به فیلمبردار و عکاس معطوف کنید و به او اعتماد کنید، نتیجه کار بسیار دلپذیر خواهد بود.
نکته بسیار مهم این است که هنگام ثبت عکس و فیلم باید به صورت کاملا طبیعی رول بازی کنید، به بیان دیگر باید خودتان باشید و رول خودتان را ایفا کنید. لبخند بر روی لبان شما می تواند تصاویر ضبط شده را بسیار زیباتر کند.
پس از اتمام کار در باغ نیز می توانید کمی استراحت کنید و عازم سالن برگزاری جشن شوید.

توجه داشته باشید که گاهی ممکن است به دلیل شرایط خاص محیطی و یا جوی و … جای برخی از برنامه ها مثل باغ و آتلیه و … عوض شود. متخصصین استودیو یونیک در چنین شرایطی تمامی پیش بینی های لازم را از قبل به عمل آورده اند و به شما اطمینان می دهند که هیچ نقصی در محتوای برنامه ها ایجاد نخواهد شد.
عکاسان و فیلمبرداران در آتلیه و یا باغ، رفتار کاملا خودمانی خواهند داشت تا فضایی دوستانه ایجاد شود و استرس شما را به طور کامل از بین ببرد. زوجین عزیز یکبار دیگر تکرار می شود که آرامش خاطر شما شرط اصلی ایجاد زیباترین تصاویر است.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت