logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

آتلیه عکاسی در شهرک غرب – استودیو یونیک

آتلیه عکاسی در شهرک غرب

آتلیه عکاسی در شهرک غرب – استودیو یونیک

استودیو یونیک برترین آتلیه عروس تهران از نگاه مشتریان و دارای مدرک D.O.P از اتحادیه اروپا، مجهزترین و بروزترین آتلیه عکاسی در شهرک غرب و واقع در منطقه سعادت آباد تهران است. ما به حرفه ی خود نه به عنوان یک صنعت؛ بلکه به عنوان یک هنر نگاه کرده و عاشقانه به آن عشق می ورزیم.

اگر به تازگی با یونیک آشنا شدید شاید سوال زیر برای شما مطرح شود

 

چرا یونیک بهترین آتلیه عکاسی در شهرک غرب است؟

 

تیم هنری یونیک با تجربه ۱۵ ساله در حرفه تصویربرداری و فعالیت تخصصی در زمینه عکاسی و فیلمبرداری عروس، و  همچنین برگزاری بیش از ۸۰۰۰ مراسم عروسی، دارای مجموعه ای بزرگ متشکل از افراد متخصص و تحصیل کرده است که تمام تلاش خود را در جهت بروز کردن اطلاعات و استفاده از بروزترین تجهیزات سینمایی به کار می گیرند. فعالیت بی وقفه و اشتیاق کارکنان یونیک نسب به حرفه ی خود، سبب رضایت اکثر مشتریان ما شده است و تیم هنری یونیک را به یکی از برترین آتلیه های سطح کشور تبدیل کرده است.

البته این تنها بخشی از ویژگی های یونیک است، اگر مایلید با برخی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد یونیک آشنا شوید، کافی ست این مطلب را تا انتها بخوانید

 

مشاوره رایگان و برنامه ریز عروسی

 

اگر برنامه ی مشخصی برای عروسی خود ندارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، اگر تنوع تجهیزات و وسایل مورد نیاز عروسی شما را سردرگم کرده و یا نسبت به آن ها شناخت کافی ندارید، اگر استرس زیاد مانع از تصمیم گیری شما می شود و … حتما به یک مشاور و متخصص در این زمینه احتیاج خواهید داشت تا برنامه ریزی عروسی شما را به بهترین صورت انجام داده و فشار تصمیم گیری از شانه ی شما بردارد و بهترین تجهیزات و وسایل را با توجه به بودجه ی شما انتخاب نماید.

برنامه ریز عروسی یا ودینگ پِلَنِر، بدون شک یکی از مهم ترین افرادی ست که در هر عروسی به آن نیاز خواهید داشت. آتلیه عروس یونیک اولین و تنها آتلیه عروس ایران است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا از برنامه ریز عروسی مختص به خود استفاده کنید.

مشتریان یونیک می توانند با رزرو وقت قبلی می توانند و به صورت “کاملا رایگان” از مشاوره ی متخصصان یونیک استفاده نمایند

 

شفافیت مالی

 

یکی از برجسته ترین ویژگی هایی که ما را به برترین آتلیه عکاسی در شهرک غرب تبدیل کرده است، صداقت کامل و شفافیت مالی ست. به جرات می توان گفت یونیک صادق ترین آتلیه عروس تهران است. مشتریان یونیک در هنگام عقد قرارداد در جریان تمامی جزئیات هزینه ها قرار خواهند گرفت و پس از عقد قرارداد هیچ گونه هزینه اضافی از آن ها گرفته نخواهد شد. این حرفی ست که تمامی آتلیه ها آن را به زبان می آورند اما ما تنها آتلیه ای هستیم که به آن عمل می کنیم.

اگر از دوستان و آشنایان خود بپرسید متوجه خواهید شد که اغلب آتلیه ها پس از عقد قرار داد هزینه های عجیب و بی موردی از قبیل هزینه ماشین همراه، شیرینی عکاس و فیلمبردار، هزینه ناهار، هزینه عصرانه و … را از عروس و داماد دریافت می کنند که مجموع مبلغ آن ها ممکن است بیش از نیمی از مبلغ قرارداد شود! اگر پس از عقد قرارداد با یونیک، حتی مبلغ اندکی خارج از مفاد قرارداد از شما گرفته شود می توانید با مراجعه به آتلیه و نشان دادن فاکتور، خسارت دریافت کنید.

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت