logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران

عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران

عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران

در این مقاله قصد داریم شما را با مشخصات و ویژگی های یک عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران آشنا کنیم :

 

عکاسان خبره لحظه ها را از دست نمی دهند و مانند یک مهندس تمام زوایا را اندازه گیری می کند و سعی می کنند مانند یک شاعر ببیند و مانند یک فیلسوف فکر کند تا بهترین سناریو را ثبت کند . یک عکاس ماهر از تمامی شرایط برای زیبا شدن عکس هایش استفاده می کند حتی از گرد و غبار و یا قطره بارانی که بر روی لنز دوربینش نشسته است و همچنین می تواند از پشت یک مه غلیظ یک داستان زیبا را به روایت بکشد. یک عکاس حرفه ای بدون دوربینش نمی تواند زنده بماند .

شما زمانی که میخواهید سوژه را انتخاب کنید بهتر است اول آن را بخوبی بشناسید . هیچ وقت یک دوربین پیشرفته نمی تواند به تنهایی عکس زیبایی بگیرد این در حالی است که یک عکاس حرفه ای میتواند با ابتدایی ترین دوربین عکاسی را برای یک قرن به یادگار بگذارد .

ویژگی های یک عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران

تصور کنید هنوز دوربین عکاسی اختراع نشده بود یقینا عروسی ها با شکوهی که الان برگزار می شود برگزار نمی شد یک عکاس باید از تمامی حس هایش استفاده کند در زیر به ویژگی های یک عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران اشاره می کنیم :

  • دیدگاه عکاس حرفه ای : یک عکاس حرفه ای چشم هایش را به گونه ای عادت می دهد که تمامی اتفاقات را از یک زاویه ای ببیند که شاید از دید دیگران بسیار معمولی است اما او می تواند همن شرایط عادی را به بهترین حالت ممکن به ثبت برساند .
  • ذوق و روحیه خود را با زیبا شناسی عادت می دهد : یک عکاس حرفه ای مانند هر انسان عادی تمام شرایط بد را می بیند و تشخیص می دهد اما زمانی حرفه ای تر عمل می کند که از همان شرایط بد یک تصویر زیبا و خاطره انگیز به جا بگذارد .
  • تمامی الفبای عکاسی را به خوبی بداند : یک عکاس حرفه ای از طریق تحصیلات آکادمیک نمی تواند به عنوان عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران شناخته شود بلکه از طریق تمرین و تکرار تجربه کسب می کند .
  • استفاده از تمام امکانات تجهیزات : یک عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران سعی می کند که تمامی تجهیزات عکاسی را به خوبی بشناسند .
  • استفاده از نرم افزارهای ادیت : یک عکاس حرفه ای باید تسلط کامل به نرم افزار های ادیت داشته باشد . این گزینه خیلی مهم می باشد زیرا اگر آشنایی کامل نداشته باشد می تواند به جای اینکه تصویر را زیبا کند آنرا مصنوعی جلوه دهد .

 

حال شما با ویژگی های یک عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران  آشنا شده اید و بعد از آن باید انتظاراتی که از آن دارید را  مشخص کنید در زیر به این انتظارات می پردازیم :

  1. پایبند بودن به قرارداد

اولین  انتظاری که از یک آتلیه معرف دارید  این است که به موارد که در قرارداد ذکر شده است  پایبند باشد ، این موارد شامل هزینه های که در زمان عقد قرارداد ذکر شده است و آتلیه باید طبق آن خدماتی را به مشتری ارائه دهد . از دیگر موارد می توان به کیفیت کارها اشاره کرد زمانی که مشتری مراجعه می کند برای انتخاب آتلیه و نمونه کارها را می بیند با توجه به همان  آتلیه را بر میگزیند و انتظار دارد کیفیت کارهایش مانند نمونه کارها باشد .

  1. خوش برخورد بودن

یکی دیگر از انتظارهایی که از عکاس حرفه ای در بهترین آتلیه های تهران  می رود این است که با عروس و داماد و مهمانها خوش برخورد باشند . شما اگر کار بسیار خوبی داشته باشید اما برخورد مناسبی با مشتری نداشته باشید خاطره بدی از خود در ذهن عروس و داماد و همچنین مهمان ها حک می کنید اگر گروهی به صورت حرفه ای کار کند برخورد خوش را سرلوحه کار خود قرار می دهد و به خوبی می داند که برخورد خوش برای جذب و رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ملاک ها می باشد.

  1. استفاده از بهترین تجهیزات در روز مراسم

عروس و داماد قبل از بستن قرارداد با آتلیه مورد نظر از تجهیزات و لوکیشن ها بازدید می کنند و با توجه به آنها آتلیه را انتخاب می کنند  و یکی از انتظاراتی که از گروه آتلیه دارید این است که از همان تجهیزاتی که به مشتری قول داده اند استفاده شود .

  1. استفاده از بهترین عکاسها در روز مراسم

آتلیه عروس باید برای هر مراسم از بهترین عکاسهای موجود در مجموعه استفاده کنند . در اکثر مواقع آتلیه های معروف به دلیل ازدحام کاری که دارند از عکاس های آتلیه های دیگر استفاده می کنند که این امر ممکن است باعث آزرده خاطر شدن عروس و داماد بشود .

  1. امنیت

هر عروس و داماد بعد از عقد قرارداد انتظار دارند که از عکس های بهترین روز زندگی شان به خوبی مراقبت شود.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت