logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

انتظارهای به جا از یک آتلیه عروس

انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود

انتظارهای به جا از یک آتلیه عروس

در روز عروسی انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود این است که زیباترین لحظات را به صورت خلاقانه به تصویر بکشند  . در این مقاله قصد داریم به نکات مهمی که باید هر آتلیه عروس برای رضایت مشتریان انجام بدهند اشاره کنیم. هر عروس و داماد برای روز عروسی شان آرزوهایی دارند  و تمام تلاششان را می کنند که آرزوهایشان را برآورده شود؛ افرادی که در این مسیر بر سر راهشان قرار می گیرند می توانند به آنها در این امر کمک کنند . یکی از مهمترین گروهی که از ابتدا تا انتها با عروس و داماد همراه است گروه فعال آتلیه عروس می باشند . این گروه تمام سعی خود را دارد تا انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود را به بهترین وجه ممکن برآورده سازد .

 

عکس عروس فان

 

انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود

  1. پایبند بودن به قرارداد

اولین انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود این است که به موارد که در قرارداد ذکر شده است  پایبند باشد ، این موارد شامل هزینه های که در زمان عقد قرارداد ذکر شده است و آتلیه باید طبق آن خدماتی را به مشتری ارائه دهد . از دیگر موارد می توان به کیفیت کارها اشاره کرد زمانی که مشتری مراجعه می کند برای انتخاب آتلیه و نمونه کارها را می بیند با توجه به همان  آتلیه را بر میگزیند و انتظار دارد کیفیت کارهایش مانند نمونه کارها باشد .

  1. خوش برخورد بودن

یکی دیگر از انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود این است که گروه آتلیه با عروس و داماد و مهمانها خوش برخورد باشند . شما اگر کار بسیار خوبی داشته باشید اما برخورد مناسبی با مشتری نداشته باشید خاطره بدی از خود در ذهن عروس و داماد و همچنین مهمان ها حک می کنید اگر گروهی به صورت حرفه ای کار کند برخورد خوش را سرلوحه کار خود قرار می دهد و به خوبی می داند که برخورد خوش برای جذب و رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ملاک ها می باشد.

  1. استفاده از بهترین تجهیزات در روز مراسم

مطمئنا قبل از عقد قرار داد هر عروس و داماد از تجهیزات و لوکیشن ها بازدید می کنند و با توجه به آنها آتلیه را انتخاب می کنند  و یکی از انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود

این است که از همان تجهیزاتی که به مشتری قول داده اند استفاده شود .

  1. استفاده از بهترین عکاسها در روز مراسم

یکی دیگر از انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود این است که برای هر مراسم از بهترین عکاسهای موجود در مجموعه استفاده کنند . در اکثر مواقع آتلیه های معروف به دلیل ازدحام کاری که دارند از عکاس های آتلیه های دیگر استفاده می کنند که این امر ممکن است باعث آزرده خاطر شدن عروس و داماد بشود .

آخرین انتظاراتی که از یک آتلیه عروس مجرب میرود ای است که عروس و داماد زمان زیادی را برای انتخاب آتلیه صرف میکند انتظار این را ندارد که بعد از مراسم عکس و فیلم های در معرض دید عموم باشد و آتلیه عروس باید این اطمینان خاطر را به عروس و داماد بدهد که از فیلم و عکس هایشان به خوبی مراقبت می کنند .

 

نکاتی که بهتر است گروه آتلیه عروس در جریان باشد

یک گروه مجرب قبل از مراسم از شما می خواهد که در جریان بعضی از مسائل قرار بگیرد تا بتواند در زمان موعد بهترین تصمیم و زاویه را انتخاب کند . در ادامه به این موارد مهم اشاره می کنیم :

  • آشنایی کامل با محیط

یکی  از مواردی که یک آتلیه مجرب سعی بر دانستن آن دارد آشنایی کامل محیط توسط گروه فیلمبردار و عکاس است . زمانیکه به گروه محیط تالار یا باغ را به خوبی بشناسد می تواند از تمامی نقاط برای زیبا تر شدن عکس و فیلم استفاده کند . و همچنین شرایط را از نظر نور پردازی بررسی کند .

  • آشنایی عکاس و فیلمبردار با اقوام درجه یک

بهتر است گروه آتلیه را با اقوام درجه یک خود آشنا کنید . با توجه به تجربه ای که یک تیم حرفه ای دارد بهتر است اگر مشکلی در ظاهر عروس و داماد و یا یکی از اقوام درجه یک وجود دارد که باعث آزرده شدن خاطر شان می شود تیم آتلیه را  از آن مطلع سازند به این دلیل که در زمان ثبت زاویه ای را انتخاب کند که این نقص دیده نشود و یا کمتر در قاب باشد .

همچنین اگر شخصی از نزدیکان عروس و داماد فوت شده اند بهتر است تیم بدانند تا در زمان عکسهای یادگاری این افراد را صدا نزنند . شاید در ابتدا به ذهن تان  برسد که این مسائل خصوصی است و دوست ندارید کسی در جریان این مسائل قرار بگیرد اما اگر تیم آتلیه هیچ یک از موارد بالا را نداند هر کدام از این مسائل ممکن است اتفاق های بدی را به دنبال داشته باشد

  • پرسنل آتلیه عروس

اگر خانواده ای مذهبی دارید حتما با آتلیه در جریان بگذارید و متذکر شوید که عکس و فیلمبردار حتما خانم باشند و همچنین باغ هایی انتخاب شود که شخصی است زیرا باغ هایی که برخی از آتلیه ها انتخاب می کنند ممکن است در یک زمان چندین عروس و داماد در آن باغ حضور داشته باشند .

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت