logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

بهترین آتلیه های تهران

بهترین آتلیه های تهران

بهترین آتلیه های تهران

در تهران آتلیه عروس های فراوانی وجود دارد اما یقینا شما برای ثبت بهترین روز زندگی تان به دنبال آتلیه عروسی هستید که بهترین آتلیه عروس تهران باشد . در این مقاله قصد داریم به بهترین آتلیه های تهران بپردازیم :

 

ممکن است در زمان مشاوره و دیدن نمونه کار  آتلیه ها به این نتیجه برسید که اکثر نمونه کارها سناریوی شبیه به یکدیگر دارند این امر را خیلی از آتلیه ها قبول دارند و متاسفانه به دلیل نبودن قانونی برای کپی رایت با این مشکل زیاد مواجه می شویم . مثلا در زمانی که اکثر آتلیه ها فیلم عروسی را از گل فروشی و آرایشگاه شروع می کردن با منتشر شدن کلیپ عروسی که از لباس پوشیدن عروس و داماد شروع می شد اکثر آتلیه ها سناریو خود را به یکباره تغییر دادن و از آن کلیپ تقلید کردند . شما در بهترین آتلیه های تهران  هیچگاه کارهای مشابه نمی بینید حتی درون یک آتلیه نامی ممکن است بیش از ۱۰۰ نمونه کار دیده شود .

 

بهترین آتلیه عروس تهران

 

در ادامه به ویژگی های بهترین آتلیه های تهران می پردازیم :

 

  • داشتن دانش و تحصیلات آکادمیک برای یک آتلیه خوب لازم است .
  • مهمترین علت موفقیت یک آتلیه خوب هنر و سلیقه گروه آتلیه است ممکن است افرادی با تحصیلات آکادمی عالی  نتواند یک آتلیه خوب داشته باشند زیرا تحصیلات برای تاسیس یک آتلیه لازم است اما کافی نیست .
  • یک آتلیه حرفه ای زمانی موفق می شود که در کارش هنر و روح داشته باشد ممکن است شما فیلم عروسی ببینید که به نظر هیچ نقصی ندارد اما احساس کنید یک مشکلی وجود دارد و آن زمانی است که کار به صورت صنعتی انجام شده است و خالی از روح می باشد . این مشکل زمانی پیش می آید که فیلمبردار مانند ربات یک سناریو از پیش تعیین شده در ذهن خود دارد و سعی می کند همان سناریو برای افراد با روحیات مختلف پیاده سازی کند . هنر فیلمبردار زمانی دیده می شود که روحیات انسانی را در نظر بگیرد و متناسب با آن عمل کند .
  • یک آتلیه زمانی محبوب و معروف می شود که به حرفه اش به چشم یک هنر دوست داشتنی نگاه کند نه فقط یک منبع کسب درآمد .
  • یکی از اصلی ترین ویژگی های بهترین آتلیه های تهران استفاده از تجهیزات سینمایی روز دنیا می باشد . زمانی شما می توانید به خوبی هنر خودتان را ثبت کنید که از تجهیزات پیشرفته استفاده کنید در غیر اینصورت شما از رقبای شما عقب می مانید .
  • دانش استفاده صحیح از تجهیزات پیشرفته و بکارگیری از نرم افزارهای ادیت و تدوین یکی دیگر از ویژگی های یک آتلیه عروس می باشد . شما اگر هزینه زیادی برای تجهیزات یک آتلیه بدهید اما روش استفاده کامل از آن را آموزش ندیده باشید با فردی که از تجهیزات قدیمی استفاده می کند فرقی ندارید . برای بدست آوردن این دانش نیاز به تحصیلات آکادمی نیست و باید سعی شود دانش خود را به روز کنند .
  • و در آخر این برخورد خوب گروه آتلیه است که مشتریان دائمی خود را روز به روز افزایش می دهد .

 

تجربه برای رتبه بندی بهترین آتلیه های تهران

 

تجربه در کار یکی از مهم ترین بخش  های یک آتلیه حرفه ای می باشد زیرا یک گروه با تجربه در شرایط مختلف می توانند بهترین تصمیم ها را بگیرند . در روز عروسی اتفاقات پیش بینی نشده زیادی ممکن است پیش بیاید مثلا ممکن است در راه با ترافیک سنگینی موجه شوید  ، عروس در آرایشگاه و یا ماشین عروس به موقع آماده نشود ، مشکلی برای لباس عروس یا داماد پیش بیاید و یا شرایط جوی با عروس و داماد یار نباشد در این مواقع هیچ وقت هنر و یا تحصیلات آکادمی گروه نمی تواند به کمک شما بیاید و تنها یک گروه با تجربه می تواند تمام برنامه های شما را به خوبی مدیریت کند .

همچنین  تجربه به عنوان یک فاکتور مهم برای رتبه بندی بهترین آتلیه های تهران است که مشخص می کند که یک گروه با تجربه هیچگاه از وسایل اجاره ای و یا عکاس و فیلمبردار روز مزد استفاده نمی کند . یک گروه حرفه ای همیشه به تعدادی مشخص قرارداد برای یک روز می ببندند زیرا در غیر اینصورت ممکن است تجهیزات کم بیاورد و از آتلیه های مبتدی برای کار خود استفاده کند و زمانی فاجعه می شود که عروس و داماد هزینه زیادی برای یک گروه عالی در تهران کرده اند و در حالی است که یک گروه مبتدی و کم تجربه با هزینه بسیار پایین تری این کار را انجام می دهد.

از اینرو تجهیزات سینمایی یک آتلیه نقش خیلی مهمی در انتخاب بهترین آتلیه های تهران دارد زیرا اگر این تجهیزات اجاره ای باشد ممکن است که کادر آتلیه با امکانات آن آشنایی کامل نداشته باشند و همچنین تجهیزات اجاره ای به دلیل استفاده بیش از اندازه آن ممکن است بسیار فرسوده باشد و کیفیت بالایی نداشته باشد

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت