logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

عکس لباس عروس ۹۷ – ۲۰۱۸

عکس لباس عروس

عکس لباس عروس ۹۷ – ۲۰۱۸

یکی از مهم ترین فاکتورها در زیبایی یک عروس، لباس اوست. بنابراین اگر می خواهید در شب عروسی خود بدرخشید باید مناسب ترین لباس عروس را برای خود انتخاب نمائید. از این رو بر آن شدیم تا مجموعه ای از بهترین عکس لباس عروس در سال ۲۰۱۸ را برای شما جمع آوری نمائیم تا با مشاهده ی آن بتوانید بهترین لباس عروس را برای خود انتخاب کنید.

بهترین عکس لباس عروس ۲۰۱۸ – ۹۷

طراحی لباس عروس ارتباط تنگاتنگی با مد روز و فرهنگ یک کشور دارد. از طرفی دیگر؛ با وجود تغییرات مداوم در صنعت مد، لباس های عروس نیز دارای انواع بسیار متنوعی می باشند. در ادامه می توانید با جدیدترین طراحی لباس عروس و جدیدترین عکس لباس عروس در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید.

عکس لباس عروس ۲۰۱۸ | مدل اول

این لباس که توسط تاداشی شوجی (یکی از بزرگترین طراحان لباس در زمینه عروسی) طراحی شده است، از یک توری گلدار با طرح مرکب تشکیل شده و دارای رنگی عاجی (یا دندان فیلی) می باشد. یکی از ویژگی های این لباس طراحی ظریف و جنس حریر آن است. و این طراحی ظریف باعث می شود اندام شما متناسب و خوش فرم تر به نظر برسد. سایر مشخصات کلی این لباس شامل: زیپ پشت و گره قابل تنظیم در پشت گردن، پوشش پلی استر،

توصیه می کنیم که این لباس را با یک روبند عاج فیلی تهیه نمائید. همچنین برای انتخاب کفش می توانید از یک کفش چرمی مروارید دوزی شده، با همین رنگ استفاده نمائید.

عکس لباس عروس

عکس لباس عروس ۲۰۱۸ | مدل دوم

بدون شک هر شخص این لباس را مشاهده کند، عاشق ظرافت و طراحی به کار رفته در نیم تنه ی بالایی این لباس خواهد شد. یک توری حریر و لبه دار (که در لبه هایش از طراحی بالاتنه ی لباس عروس استفاده شده باشد)، می تواند زیبایی این لباس را دوچندان نماید و ظاهر آن را رمانتیک کند.

یک دستبند برنجی با زنجیره ی ظریفِ کریستالِ سواروسکی، می تواند ظرافت این لباس را نمایان تر کند.

عکس لباس عروس

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت