logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

فیلمبرداری عروسی با قیمت مناسب

فیلمبرداری عروسی با قیمت مناسب

فیلمبرداری عروسی با قیمت مناسب

این روز ها که قیمت اجناس مختلف و کالای اساسی مورد نیاز مردم افزایش و توان خرید اقشار مختلف به شدت کاهش یافته، مطمئنا برگزاری یک مراسم عروسی متحمل هزینه های زیادی خواهد شد که ممکن است خارج از توان اقتصادی خانواده باشد. مطمئنا یکی از بزرگترین دلایل عدم تمایل جوانان به ازدواج، همین معضل اقتصادی ست. در نتیجه بسیار مهم است تا حد امکان هزینه ها را کاهش دهیم و در حل این معضل اجتماعی به یکدیگر کمک نمائیم. بخشی از هزینه ها مراسم عروسی مربوط به آتلیه عروسی ست؛ در نتیجه پیدا کردن فیلمبرداری عروسی با قیمت مناسب می تواند بخش بزرگی از هزینه های شما را کاهش دهد.

اما در کنار توجه به قیمت، باید به چندین مورد مهم دیگر نیز توجه نمائیم. زیرا اگر تنها توجه مان را به قیمت جلب کنیم، در حقیقت پول خود را هدر داده ایم و به اصطلاح عامیانه تر آن را دور ریخته ایم. در اینجا می توانیم سوال زیر را مطرح کنیم

 

برای فیلمبرداری عروسی با قیمت مناسب باید به چه نکاتی توجه داشت؟

 

در ادامه به بیان این مهم ترین موارد در این زمینه خواهیم پرداخت؛ لطفا با ما همراه باشید.

 

فیلمبرداری عروسی با قیمت مناسب

 

پولتان را دور نریزید!

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند بر قیمت یک آتلیه اثر گذار باشد، کیفیت کار آن آتلیه است. بسیار مهم است که برای کنترل هزینه های مراسم عروسی خود، آتلیه ای را انتخاب نمائیم که به صرفه ترین و تا حدامکان کمترین هزینه را برای ما داشته باشد؛ اما یک ضرب المثل انگلیسی می گوید:

“هنوز آنقدر پولدار نشدم که جنس ارزان (بی کیفیت) بخرم!”

اگر بدون توجه به کیفیت کار یک آتلیه و تنها به خاطر قیمت پائین با آن آتلیه قرار داد ببندید، مطمئن باشید که پول خود را دور ریختید.

روز عروسی بزرگترین روز زندگی شماست و هرگز دوباره تکرار نخواهد شد. تنها یادگاری که از این روز بزرگ برای شما بجای می ماند، فیلم و عکس عروسی تان خواهد بود. به این نکته بسیار توجه داشته باشید:

هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید!

آن هم برای بزرگ ترین روز تکرار نشدنی زندگی تان!

 

فیلمبرداری عروسی با قیمت مناسب

 

به روال قانونی بسیار توجه کنید!

همانطور که مشاهده می کنیم، امروزه تعداد آتلیه ها در کلان شهر تهران بسیار زیاد شده است به طوری که بسیاری از افراد غیر متخصص و ناکارامد، بدون داشتن تحصیلات مرتبط و مجوز رسمی وارد این حرفه شدند. در برخی از موارد وضعیت به حدی اسفناک است که اشخاص بدون داشتن آتلیه در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهایی مانند دیوار اقدام به جذب مشتری می نمایند.

این گونه افراد سودجو از عدم آگاهی عروس و داماد های جوان سوء استفاده می نمایند. معمولا عروس و دامادهایی که توانایی مالی آن ها ضعیف تر است در دام این گونه افراد خواهند افتاد.

مسئله ی بسیار مهمی که نوعروس ها و تازه دامادها از آن آگاهی ندارند این است که در صورت قرارداد بستن با این افراد، اگر فیلم و عکس شما بی کیفیت باشد، معیوب و یا حتی به طور کلی پاک شود، اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران هیچ گونه حمایتی از شما نخواهند کرد. حتی اگر تصاویر مراسم عروسی شما به صورت غیرقانونی در شبکه های اجتماعی پخش شود، توانایی پی گیری قانونی آن را نخواهید داشت، زیرا در اصل فعالیت این گونه اشخاص غیر قانونی است و قرارداد شما نیز فاقد اعتبار قانونی می باشد

 

در قاب تجهیزات قدیمی قرار نگیرید!

بسیار مهم است با آتلیه ای قرار داد ببندید که از تجهیزات حرفه ای، بروز، سالم و نو استفاده می کند. سرعت بروز شدن تجهیزات در این حرفه بسیار بیشتر از سایر حرفه هاست. به طوری که تا همین چند سال پیش اغلب آتلیه ها از دوربین هایی استفاده می کردند که کیفیت تصویربرداری آن، از دوربین تلفن همراه شما نیز کمتر است. در نتیجه اگر آتلیه مورد نظر شما در چند سال گذشته تجهیزات جدید خریداری نکرده؛ بهتر است به جای قرارداد بستن با آن آتلیه از دوربین تلفن همراه خود استفاده کنید!

از طرف دیگر تجهیزات تصویربرداری بسیار حساس اند و به سرعت مستهلک می شوند. به عنوان مثال کافی است در یک مراسم عروسی نور لیزر به دوربین فیلمبرداری برخورد کند، این امر سبب به وجود آمدن پیکسل های سوخته در دوربین می شود و دوربین مورد نظر دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

و اما سخن پایانی …

آتلیه عروس یونیک سعی بر این دارد که با حداقل کردن هزینه ها، برگزاری جشنواره ها و اهدای تخفیفات ویژه به نوبه ی خود گام بزرگی در حل این مشکل اجتماعی بردارد. همچنین آتلیه عروس یونیک ضمن همکاری با بهترین تشریفات و تالارهای معتبر در سطح تهران، حرفه ای ترین مزون های عروس و بزرگترین گلفروشی های پایتخت، می تواند با ارائه تخفیفات ویژه، تمامی موارد مورد نیاز عروسی شما را با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین هزینه مهیا نماید.

برای اطلاع از قیمت پکیج های فیلمبرداری تیم هنری یونیک به قیمت آتلیه عروس و داماد مراجعه نمائید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت