logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

ژست عکاسی دخترانه و انواع آن

ژست عکاسی دخترانه

ژست عکاسی دخترانه و انواع آن

در این مطلب می خواهیم شما را با انواع ژست عکاسی دخترانه آشنا کنیم. اگر شما توانایی ایده پردازی ژست های جدید را ندارید یا به عبارتی در ژست گرفتن خلاقیت کافی را ندارید، فقط کافی است این مطلب را تا انتها بخوانید. شما می توانید از ژست های متداول و مشهوری استفاده کنید که بسیاری از مدل ها و عکاسان حرفه ای از آن استفاده می نمایند. ما در ادامه ی این مطلب به بیان اصولی ترین و متدوال ترین ژست عکاسی دخترانه خواهیم پرداخت.

(این مطلب قسمتی از مباحث ژست عکس می باشد، برای مطالعه ی مطالب بیشتر پیرامون انواع ژست عکاسی دخترانه روی لینک آن کلیک کرده و به صفحه ی مربوطه مراجعه کنید)

نوعروسان عزیز باید توجه داشته باشند که تمامی این ژست ها می تواند در عکاسی فرمالیته مورد استفاده قرار بگیرد

ژست عکاسی دخترانه ۱

ژست عکاسی دخترانه

 

این پوزیشن می تواند ژست مناسبی برای شروع عکاسی پرتره باشد. عکاس بایستی در پشت سوژه قرار گرفته و مدل بدن خود را به اندازه ی یک پنجم یا حدود ۳۰ درجه به سمت دوربین بچرخاند و در این حالت به سمت بالای شانه ی خود نگاه کند. توجه داشته باشید که در این ژست نباید به شانه ها خود نگاه کنید بلکه باید خط مستقیم دید خود را دنبال کنید. اگر این پوزیشن با یک زاویه دید مناسب و به عبارتی دید هنری مناسب تصویر برداری شود، جذابیت دوچندانی خواهد گرفت

 

ژست عکاسی دخترانه ۲

ژست عکاسی دخترانه

 

در عکاسی پرتره معمولا نمای دست وجود ندارد و یا حداقل می توان گفت که متداول نیست، با این حال می توانید از مدل در خواست کنید که پوز های مختلفی را با دست امتحان کند، به این صورت که دست گردن و صورت را لمس کند. در این ژست عکاسی دخترانه باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول اینکه آرنج های خود را به هیچ وجه به سمت دوربین نگیرید. دوم اینکه لمس باید به صورت تظاهری باشد، یعنی اینکه نباید کف دست را روی صورت یا گردن بگذارید، فقط نوک انگشتان خود را کمی با صورت و گردن تماس دهید.

 

ژست عکاسی دخترانه ۳

ژست عکس دخترانه

 

یکی از ژست های جذاب در حالت نشسته این پوزیشن است. در این ژست باید زانوها به یکدیگر چسبیده باشند، یک دست صورت را لمس کند (همانطور که گفته شد این لمس باید به صورت تظاهری باشد) و دست دیگر بین شانه و بازوی آن دست قرار گیرد. می توانید حالت های دیگر را نیز امتحان کنید، مثلا دست آزاد را بر روی زانوها قرار داده یا هر دو دست را به صورت ضربدری روی پاها قرار دهیددر این مدل عکس باید کمی از بالا گرفته شود (و دوربین اندکی به سمت پایین گرفته شود)

 

ژست عکاسی دخترانه ۴

ژست عکاسی دخترانه

یک ژست بسیار پرطرفدار و متداول در حالت خوابیده، این پوزیشن می باشد. در این پوزیشن پاها باید به صورت ضربدری روی هم قرار بگیرند. یک دست را زیر سر قرار دهید، توجه داشته باشید که نوک انگشت ها باید آزاد باشد، اگر سر کاملا با دست نگه داشته شود، نوعی حالت خستگی به عکس شما خواهد داد. بهترین حالت این است که دست آزاد جلوی سینه ها قرار بگیرد، اما حالت های دیگر را نیز می توانید امتحان کنید. مثلا دست آزاد را روی باسن خود قرار داده و آرنج را کمی به سمت عقب ببرید

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت