logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

اگر به دنبال آتلیه عروسی خوب هستید بخوانید!

آتلیه عروسی خوب

اگر به دنبال آتلیه عروسی خوب هستید بخوانید!

برای این که بتوانید یک آتلیه عروسی خوب برای شب به یاد ماندنی خود انتخاب کنید، باید زمان بگذارید. این شب و البته عکس ها و فیلم های آن بسیار ارزشمند هستند و همین دلیل شما را مجاب می کند که به سادگی از کنار این مسئله نگذرید و دم دستی ترین آتلیه را انتخاب نکنید. باید جست و جو کنید و آتلیه ای را بیابید تا آن قدر خوب باشد که حاضر باشید راه طولانی را به خاطر آن طی کنید تا عکس های شما را برایتان ثبت کند.

 

انواع راه های پیدا کردن آتلیه عروسی خوب

معمول ترین کاری که برای پیدا کردن آتلیه عروسی انجام می دهید چه کارهایی است؟

  • اولین کار این است که از دوستان و آشنایان خود که به تازگی مراسم خود را برگزار کرده اند در این باره سؤال کنید و همچنین از میزان رضایت و کار آتلیه آن ها خبردار شوید.
  • بعد به سراغ آتلیه های نزدیک محل زندگی خود بروید تا ببینید که اوضاع آن ها از چه قرار است و کیفیت و قیمت آن ها چطور است. می توانید در زمان مراجعه نمونه کارها را ببینید تا از کیفیت و عملکرد آتلیه جویا شوید.
  • راه دیگر این است که در اینترنت جست و جو کنید تا بتوانید با توجه به امکاناتی که فضای مجازی در اختیارتان قرار می دهد، بتوانید از وجود آتلیه عروسی خوب که کار با کیفیت تحویل می دهند خبردار شوید.
  • سر زدن به آرایشگاه های زنانه نیز می تواند یکی از راه های پیدا کردن آتلیه عروسی باشد.

مهم نیست که از چه راهی و از کجا آتلیه عکاسی و فیلمبرداری خود را انتخاب می کنید، مسئله با اهمیت این است که کار آتلیه مطابق با سلیقه و ذائقه شما باشد.

 

در انتخاب آتلیه عروسی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در زمان مراجعه به آتلیه عروسی باید بدانید که با چه کسی وارد مذاکره می شوید. مراقب واسطه ها و کلاهبردارها باشید. واسطه ها موجب افزایش قیمت ها می شوند. پس هر راهی را می شناسید به کار ببرید تا مطمئن شوید که با مدیر آتلیه طرف هستید. مهم ترین فردی که در آن شب با شما است، عکاس و فیلمبردار است، پس بهتر است که او را ببینید و شخصیتش را بشناسید.

شاید بتوان گفت اصلی ترین چیزی که می تواند مبنای اصلی انتخاب شما باشد و باید به طور واضح و روشن درباره آن صحبت کنید هزینه است. درباره هزینه عکاسی و فیلمبرداری و داشتن دستیار نیز باید از آتلیه جویا شوید. هزینه آلبومی که قرار است برای شما آماده کند را نیز حتماً بپرسید.

باید از آن ها اطمینان حاصل کنید که برای مراسم دیگری در آن شب وقت نگذاشته باشند و تمام وقت و تمرکز و هنر خود را خرج مراسم شما کنند. بهتر است به طور دقیق درباره این که چه زمانی آلبوم عروسی و فیلم ها آماده تحویل هستند نیز سؤال شود. حتماً در اطراف شما هم کسانی هستند که یک سال بعد از ازدواج شان هنوز فیلم عروسی خود را تحویل نگرفته اند.

آوردن جزئیات مکتوب در زمان عقد قرارداد با آتلیه موجب می شود که چیزی از قلم نیافتد. برای این که بتوانید سر فرصت و بدون عجله کارها را پیش ببرید، باید تقریباً از یک ماه و نیم قبل برای رزور آتلیه مراجعه کنید، به خصوص در ماه هایی از سال که مراسم عروسی بیشتر برپا می شود، باید حواستان به زمان باشد.

 

انتخاب لوکیشن های خاص یکی از ویژگی های آتلیه عروسی خوب

در گذشته لوکیشن هایی که برای فیلمبرداری و عکاسی از عروس و دامادها انتخاب می شد محدود بود، اما این روزها از لوکیشن های زیادی برای این کار استفاده می شود. این که آتلیه چه پیشنهادهای ویژه ای برای شما داشته باشد، می تواند آن را از آتلیه های دیگر مجزا کند. انتخاب باغ، عمارت و از همه جالب تر مکان هایی که از طبیعت زیبا برخوردار هستند، می تواند عکس های شما را جلوه خاص ببخشد.

بعضی از فیلم های عروسی به دلیل داشتن لوکیشن های زیاد مدت زمان طولانی برای کار نیاز دارند. اگر می خواهید هر کس فیلم عروسی شما را دید اولین سؤالی که از شما می پرسد این باشد که آتلیه عروسی شما کجا است، باید صبر و حوصله داشته باشید. به ویژه اگر هزینه زیادی هم دوست دارید صرف این کار بکنید نباید زود خسته شوید.

با این حال، مهم ترین قسمت شب برگزاری مراسم است. یکی از چیزهایی که موجب می شود عکس ها و فیلم ها بی نظیر از آب دربیایند، حس و حال خود عروس و داماد در آن شب است. اگر عروس و داماد همه کارها را برای چند روز آخر نگذارند و شب قبل عروسی زمان کافی برای استراحت صرف کنند و در روز عروسی به حرف عکاس و فیلمبردار گوش دهند، صاحب آلبوم عکس های خاطره انگیز و فیلمی می شوند که همیشه از دیدن آن ها لذت خواهند برد.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت