logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

آتلیه عروس شرق تهران

آتلیه عروس شرق تهران

آتلیه عروس شرق تهران

بدون شک انتخاب یک آتلیه عروس مناسب یکی از مهمترین تصمیمات در طول زندگی هر انسانی می باشد. زیرا تنها همان فیلم و عکس است که از بزرگترین روز زندگی تان باقی خواهد ماند. مطالب و معیار های کلی انتخاب یک آتلیه عروس مناسب را می توانید در مطالب قبلی مطالعه نمائید. اما مسئله دیگری که باید به آن توجه داشت در دسترس بودن آتلیه و نزدیک بودن آن به باغ ها و عمارت های مطرح می باشد. زیرا این روزها ترافیک به معضلی بزرگ تبدیل شده است که خیلی از آدم ها به صورت روزانه درگیر آن هستند. اما انتخاب آتلیه عروس شرق تهران می تواند این مشکل را برای ساکنین محدوده ی شرق تهران رفع نماید

نقش آتلیه عروس در کیفیت محصول نهایی

آتلیه داران نیز از این امر مستثنی نبوده و این مسئله بر روی برنامه ریزی آن ها نیز تاثیر خواهد گذاشت. برای همین عروس و داماد عزیز یکی از مسائلی که باید برای انتخاب یک آتلیه عروس درنظر بگیرند این است که آن آتلیه در کدام منطقه تهران واقع شده است. آیا در محدوده ی طرح ترافیک و یا زوج و فرد می باشد یا خیر؟

اگر آتلیه ای در محدوده ی مرکزی شهر نباشد، می تواند برای عکاسی و فیلمبرداری به مناطق دورتر برود؛ ولی اگر در محدوده ی طرح ترافیک باشد، به دلیل شلوغی و ترافیک زیاد، حتما باید مسیرها و باغ هایی را انتخاب نماید که در محدودۀ مرکزی شهر قرار دارد. اما آتلیه عروس شرق تهران و یا غرب تهران، این محدودیت ها را ندارند. چون معمولا خارج از محدودۀ طرح ترافیک و زوج و فرد قرار دارند و همینطور عروس و داماد عزیز نیز، حتی برای وقت مشاوره و دیدن نمونه کارها که ممکن است برای تصمیم گیری قطعی و نهایی در مورد هر یک از آن ها نیاز به چندین جلسه حضور در آتلیه های منتخب بوده باشد، با معضل ترافیک روبرو نمی شوند.

مهم ترین ویژگی غرب و شرق تهران

همانطور که در مطلب آتلیه عروس در غرب تهران به این نکته اشاره شد، منطقه ی شمال غرب تهران بورس آتلیه های عروس می باشد، تهرانپارس و پاسداران نیز بورس آتلیه عروس شرق تهران می باشد.

 

آتلیه عروس شرق تهران

 

اگرچه عروس و داماد های عزیز مقیم شرق تهران برای انجام هرچه بهتر مراسم ناگزیر به انتخاب یک آتلیه عروس شرق تهران هستند، ولی شایسته است این نکته را نیز مورد نظر قرار دهند که دفتر اصلی استودیو یونیک در شمال غرب تهران واقع شده است. البته ما مشتریان وفادار و بسیار زیادی داریم که در شرق تهران زندگی می کنند و یا اینکه مکان برگزاری مراسم عروسی آن ها در شرق تهران واقع شده است. که ما با برنامه ریزی دقیق مشکل ترافیک غرب به شرق تهران را از بین می بریم. به این صورت که به عروس و داماد عزیز پکیج فرمالیته را پیشنهاد می دهیم (این برنامه برای ضبط تمامی صحنه ها و ایجاد فرصت کافی برای تغییر گریم و لباس و از بین بردن مشکلات غیر قابل پیش بینی در جریان فیملبرداری روز عروسی تدارک دیده شده است).

اما اگر عروس و داماد عزیز مایل به انتخاب پکیج فرمالیته در منوی انتخابی خود نباشند و بخواهند که همه ی بخش های عکاسی و فیلمبرداری خود را در روز مراسم انجام دهند، به آن ها پیشنهاد می دهیم که کل کارهای خود را در دفتر استودیو یونیک در شرق تهران انجام دهند. زیرا در این استودیو فرآیندی تدارک دیده شده است که تمامی پیش بینی های لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه نقص صورت پذیرفته است و فضاهای بسیار مناسبی که بتواند جایگزین سریع و مطمئنی برای نواقص احتمالی به حساب آید، تدارک دیده شده است.

امکانات آتلیه عروس شرق تهران

در شرق تهران نیز همانند غرب تهران، باغ ها و عمارت های زیبا و منحصر به فردی وجود دارد. شما مشتری عزیز در روز مشاوره، حتما این نکته را قید نمائید که دوستان در روز مشاوره حتما نمونه فیلم ها و عکس های باغ های شرق تهران را به شما نشان دهند تا در صورت تمایل از این فضاها استفاده نمائید. همین امر نشان می دهد که آرشیو هر آتلیه ای، یکی از پر ارزش ترین بخش ها و واحدهای همان آتلیه به شمار می آید و ضریب خطاها و بروز هرگونه نقص غیر قابل پیش بینی در برنامه ی روز عروسی را به حداقل می رساند.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر شعبه ی شرق استودیو یونیک را انتخاب می نمائید، به این نکته توجه داشته باشید که آرایشگاه عروس و همینطور گلفروشی را نیز در محدوده ی شرق تهران انتخاب نمائید. این موضوع باعث می شود که وقت خود را در بزرگ ترین روز زندگی در ترافیک خسته کننده و بعضا چند ساعته هدر ندهید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت