logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

آتلیه عکاسی در تهران و مهم ترین ویژگی های آن

آتلیه عکاسی در تهران

آتلیه عکاسی در تهران و مهم ترین ویژگی های آن

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی در تهران مستلزم رعایت یکسری نکات برای عروس و دامادی است که می خواهند یکی از بهترین آتلیه عکاسی در تهران را برای جشن خود رزرو کنند. آتلیه عروسی مهمترین بخش از فضای یک آتلیه عروس و داماد است که بایستی به گونه ای طراحی شده باشد که بتوان در آن بهترین تصاویر را خلق کرد. البته فضا تنها بخشی از ویژگی های مهم بهترین آتلیه عکاسی عروسی است که در کنار مابقی ویژگی ها و مزایای آن، تبدیل به بهترین گزینه برای انتخاب  است. از این رو ما بر آن شدیم تا با بیان آن دسته از خصوصیات مهم، به شما در انتخاب بهترین آتلیه عکاسی عروسی، کمک کنیم.

مراسم عروسی

یک آتلیه عکاسی در تهران باید دارای شرایط و امکانات زیر باشد:

فضای آتلیه عروسی

هنگامیکه با همسر خود به یکی از آتلیه های عروسی پیشنهاد شده از طرف دوستان خود می روید، با دقت به اطراف نگاه کنید و همه‌ی جزئیات را بررسی نمایید. یک آتلیه خوب، باید دارای فضاهای متعدد و مناسبی برای عکاسی باشد تا بتواند در تمامی حالات و مدل‌ها بهترین و زیباترین تصاویر را خلق کند.

به فضاهایی که قرار است از شما و همسرتان عکس گرفته شود توجه کنید که آیا دکوراسیون و دیزاین آتلیه آنقدر پیشرفته می‌باشد که بتوانید به راحتی انواع عکاسی از قبیل عکاسی عروس و داماد، عکاسی مدلینگ و عکس‌های اسپرت خود را بگیرید؟ آیا در آن فضا از رنگ های متنوع و نشاط آوری استفاده شده است؟ آیا سبک داخلی و معماری آن به صورتی است که شما را در همان نگاه اول به خودش جلب کند؟ یادتان باشد زمانی می‌شود نمره‌ی خوبی به یک آتلیه عکاسی در تهران داد که از فضای عکاسی داخلی و خارجی خوبی برخوردار باشد و با هر نوع سبک و سیاق و سلیقه و همچنین با هر نوع بودجه‌ای نیز همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

 

تجهیزات آتلیه عروسی

یک استودیو در کنار فضای مناسبی که برای عکاسی عروس و داماد دارد، باید مجهز به بالاکیفیت ترین، به روزترین و در عین حال مجهزترین تجهیزات فیلمبرداری و نورپردازی باشد، استفاده از دوربین‌های دیجیتال با لنزهای متفاوت و تجهیزات نورپردازی حرفه ای می تواند درجه ی یک آتلیه را به صورت تصاعدی بالا ببرد، در واقع تجهیزات مدرن و پیشرفته یکی از مهمترین لوازم برای عکاسی و  فیلمبرداری عروس و داماد است، همچنین یک آتلیه عروسی حرفه ای برای هر نوع بودجه و سلیقه ای یک نوع پکیج در اختیار مشتریان خودش قرار می دهد تا آنها با آزادی بیشتری بتوانند با توجه به شرایط خود تصمیم گیری نمایند و یک آتلیه مناسب و کاربلد را انتخاب کنند.

نمونه کارهای آتلیه را ببینید!

هر فردی از یک نوع سلیقه و سبکی خوشش می‌آید، از این رو طبق تحقیقاتی که در این زمینه از مشتریان شده، دیدن نمونه کارهای یک آتلیه از اهمیت بسیاری در انتخاب و تصمیم گیری شما برخوردار است، به عنوان مثال شما می‌توانید از نوع ژست‌های عروس و داماد، عکس های مدلینگ و اسپرت، نمونه کارهای فرمالیته عروسی، کیفیت عکس‌ها و نحوه‌ی ادیت عکس‌ها دیدن کنید تا خیالتان از سابقه و نحوه کار عکاس آسوده باشد.

 به جزئیات دقت کنید!

در هنگام انتخاب یک آتلیه عکاسی عروسی باید به نکات ریزی از قبیل: ژست عکس‌های عروس  وداماد، تکراری نبودن ژست ها، نورپردازی، نوع دوربین‌ها و تعداد لنزها و کیفیت عکس‌ها توجه کافی داشته باشید، همچنین باید به بودجه‌ای که قرار است برای آتلیه فیلمبرداری در نظر بگیرید نیز دقت کنید، چرا که تعداد فیلمبردار و تجهیزاتی از قبیل هلی کم، کرین، رونین، شاریو و امکانات دیگر بستگی به میزان هزینه‌ی پرداختی شما دارد.

 

سخن پایانی

روز عروسی شما یک روز مهم و تکرار نشدنی است، اگر می خواهید از  لحظه هایتان بهترین تصاویر را به یادگار داشته باشید، اگر می‌خواهید با هر بار دیدن عکس ها، لبخند روی لبهایتان بنشیند، بهترین آتلیه عکاسی عروسی را انتخاب کنید و به تمام جزئیات، فضای آتلیه عروسی، نمونه کارها و رنج قیمت توجه کنید و با عکاس خود در مورد سلایق شخصی خود صحبت کنید تا بتوانید به آنچه در ذهنتان می گذرد برسید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت