logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

کدام آتلیه عکس عروس و داماد را انتخاب کنیم؟

آتلیه عکس عروس و داماد

کدام آتلیه عکس عروس و داماد را انتخاب کنیم؟

ممکن است برای شما هم سوال باشد که کدام آتلیه عکس عروس و داماد را برای روز عروسی خود انتخاب کنید، و می خواهید بدانید با چه فاکتورهایی آتلیه عروسی را انتخاب نمایید! در این مطلب می خواهیم شما را با این فاکتورها آشنا نمائیم. طبیعی است که یکی از دغدغه های یک زوج جوان در روز عروسی، انتخاب آتلیه عروس باشد، منتها با رعایت یکسری فاکتورها، می‌توانید بهترین تصمیم گیری را در این زمینه داشته باشید. لازم است بدانید، آتلیه های زیادی هستند که هرکدام بر اساس پکیج هایی که برای عروس و داماد دارند، در سطح شهر فعالیت می‌کنند و ممکن است تمام فاکتورهایتان را یکجا با هم نداشته باشند، ولی با داشتن حداکثر آنها می توانید به آن موسسه اعتماد کنید.

فاکتورهای انتخاب یک آتلیه عکس عروس و داماد :

عکس‌های عروسی، قشنگترین و متفاوت‌ترین عکس‌ها در تمام طول عمر هر انسانی می باشد که ثبت آن توسط یک فرد متخصص می‌تواند در اهمیت آنها نقش بسزایی ایفا کند. این روزها، عروس و دامادی که قرار است تا چند ماه آینده برنامه های روز جشن خود را اجرا کنند، یکی از نگرانی‌های آنان در انتخاب آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی می باشد. منتها می توان تمام این نگرانی‌ها را در قالب رعایت ۳ نکته مهم در انتخاب آتلیه عکس عروس و داماد دانست که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

دکوراسیون داخلی و تجهیزات آتلیه عکس عروس و داماد :

هنگامیکه برای بررسی یک آتلیه به دفتر موسسه می روید، به فضایی که در آن هستید خوب دقت کنید، فضای آتلیه، دکوراسیون و نظم آن می‌تواند اولین ویژگی های انتخاب آتلیه عکس عروس و داماد باشد، چشمهای شما تضمین کننده انتخابتان هستند، فضا و محیط هایی که قرار است عکس هایتان در آنجا گرفته شود را باید بررسی کنید، همه‌ی زوایا را به دقت نگاه کنید و حتی در موردشان بپرسید.

به طور حتم، خود مدیر آتلیه نیز از امکانات و آپشن هایی که برای عروس و داماد قرار داده است برایتان صحبت می کند، از این رو با آنچه می شنوید و آنچه می بینید می‌توانید به یک تصمیم درست برسید، فاکتور بعدی، تجهیزات مدرن آتلیه عروس است. تجهیزات نورپردازی که می‌تواند در کیفیت و شفافیت عکس هایتان بیشترین تاثیر را داشته باشند را از یاد مبرید و از مدیر موسسه در مورد تجهیزاتی که در اختیار دارند، سوال بپرسید.

برخورداری از یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای و بروز

شاید تمام چیزهایی که مدنظرتان باشد با داشتن یک عکاس حرفه‌ای کامل شود. عکاس و فیلمبردار نقش فوق العاده مهم را در داشتن بهترین تصاویر و فیلم هایتان خواهد داشت. چرا که گروه فیلمبرداری عروسی و عکاسی بایستی جدیدترین و بروزترین ایده ها را در عکاسی و ساخت کلیپ ها داشته باشند، از این رو با عکاستان هم به صحبت بنشینید و آپشن هایی که قصد دارد برای شما به کار گیرد را از او سوال نمایید تا از بروز بودنش اطمینان حاصل نمایید. انتخاب عکاس و فیلمبردار حرفه ای در جشن که بتواند بهترین و حساسترین لحظه ها را شکار و تبدیل به تصویر نماید یک آیتم مهم در داشتن بهترین تصاویر می باشد. همچنین می توانید نمونه های کارهایی که انجام داده اند را هم ببینید و بهتر تصمیم بگیرید.

 آتلیه عکس عروس و داماد

بررسی ژست عروس و داماد و ادیت عکس ها:

با دیدن نمونه کارهای موسسه می توانید تمامی آیتم هایشان را محک بزنید، نحوه‌ی ژست عروس و داماد، فضاهای باز خارج از آتلیه، چگونگی ادیت و روتوش عکس‌ها و چیدمان و ترکیب بندی عناصر به کار رفته در عکس ها می تواند به شما در انتخاب آتلیه عکس عروس و داماد کمک ویژه ای کند.

کلام آخر

عکس و کلیپ های عروسی، تنها یادگاری روز عروسی خواهد بود که برای هر فردی مهم می باشد، از این رو انتخاب فیلمبرداری عروسی و آتلیه عکس عروس و داماد یکی از مهمترین کارهایی است که از چندماه قبل از مراسم خود بایستی به آن بپردازید و با رعایت فاکتورهایی که در این مقاله گفته شد، بتوانید بهترین آتلیه عروسی را برای جشن خود انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت