logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

آموزش عکاسی عروسی و انواع سبک های آن

آموزش عکاسی عروسی و انواع سبک های آن

در این مطلب قصد داریم در مورد آموزش عکاسی عروسی و سبک های مورد استفاده در استودیو یونیک توضیحاتی را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

با مطالعه ی این مطلب؛ ضمن آشنایی با سبک های عکاسی، با شیوه عکاسی استودیو یونیک نیز آشنا می شوید. همچنین می توانید سبک عروسی مورد علاقه ی خود را نیز، به درستی انتخاب نمائید.

همانطور که می دانید عکاسی عروسی، یکی از مهم ترین وظایف یک آتلیه عروسی به شمار می آید. استودیو یونیک نیز با تحقیق بسیار در رابطه با سبک های مختلف عکاسی، مجموعا آموزش عکاسی عروسی را در دو قسمت کلی دسته بندی کرده است.

آموزش عکاسی عروسی | سبک رئال (real)

این دسته از آموزش عکاسی عروسی، همانطور که از اسم آن معلوم است به گونه ای از عکاسی گفته می شود که جنبه ی واقعی و ساده داشته باشد و اعضای آتلیه ی کمترین دخالت را در نحوه ی پوزیشن گرفتن عروس و داماد داشته باشند

البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که عکاسی رئال بدان معنا نیست که هر عکسی در هر زاویه ای و بدون قاعده گرفته شود!

به عبارت دیگر ساده و طبیعی بودن تنها در نحوه ی پز گرفتن عروس و داماد می باشد و در باقی مسائل نیازمند رعایت قوانین خاص خود می باشد.

اما چرا عکاسی رئال؟

تجربه نشان داده است که هرچقدر پوزیشن ها و ژست های عروس و داماد ساده تر و طبیعی تر باشد، تصاویر جذابیت بیشتری پیدا خواهند کرد. زیرا غریزه ی انسان و حس عاطفی بین و دو نفر، بهترین راهنمای انسان برای داشتن مناسب ترین پوزیشن ها است.

از طرف دیگر نقش بازی کردن، برای عموم مردم امری نامأنوس است و افراد را غیر طبیعی می کند. بدون شک تصاویر گرفته شده در این شرایط مطلوب نظر نخواهند بود.

نکته ی دیگری که بسیار مهم است و و باید به آن توجه داشت، اصل زیبایی در سادگی است. سادگی هیچ گاه از مد نخواهد افتاد و همیشه ماندگاری خود را حفظ خواهد کرد.

اگر به عکس های عروسی در نسل های گذشته نگاه کنید؛ متوجه خواهید شد که اغلب پوزیشن ها آن دوران در این زمانه و برای ما امری نامأنوس خواهد بود. این تصاویر در زمان خود جذاب و چشم نواز به شمار می آمدند، اما هم اکنون جلوه ی خود را از دست داده اند. با این حال تصاویر ساده، به هیچ وجه زیبایی خود را از دست نخواهند داد. این مسئله دقیقا مؤید عرایض مذکور در سطر بالاست.

در این سبک از آموزش عکاسی عروسی ، عروس و داماد می بایست نقش خود را بازی کنند و به هیچ وجه پوزیشن مصنوعی نگیرند.

این نوع عکاسی فقط به باغ و آتلیه محدود نمی شود و در سالن عقد و عروسی نیز می توان تصاویر بسیاری زیبایی را با این سبک تهیه کرد

قسمتی از سبک عکاسی رئال مربوط به عکاسی کاندید می شود. عکس های کاندید به عکس های عروس و داماد در لحظه های خاص می باشد. مانند لحظه ی بله گفتن عروس، لحظه ی برش کیک، رقص دو نفره و … که این لحظات زیبا را برایمان جاودان می سازد

عکاسی عروسی با نورپردازی خاص

دسته ی دوم عکاسی عروسی، این دسته می باشد که شامل سبک های مختلف نورپردازی می باشد و عموما شامل عکس های سایه روشن، سیاه و سفید (یا مونوکوروم) و … می باشد

ضمنا این دسته از عکاسی دارای پوزیشن های خاص می باشد که عروس و داماد باید آن را اجرا نمایند.

برای مشاهده ی انواع آلبوم ها و عکس های متنوع از هر دو سبک، می توانید با رزرو وقت قبلی، به دفتر آتلیه عروسی یونیک مراجعه نمائید

برای مشاهده ی اطلاعات تماس می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمائید

شیوه ی عکاسی عروسی در استودیو یونیک تلفیقی از هر دوی اینهاست که بالغ بر ۸۰ درصد آن شامل عکاسی رئال و ۲۰ درصد آن شامل عکاسی با نورپردازی خاص و با پوزیشن های کلاسیک می شود. البته درصد استفاده ی هر یک از این دو سبک امری نسبی است و مربوط به سلیقه ی عروس و داماد می شود و تیم استودیو یونیک تنها نقش مشاور را ایفا می کند.

برای مشاهده ی مطالب دیگر در این زمینه می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمائید

آموزش عکاسی عروسی و نکاتی که باید بدانید

عکاسی عروسی

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت