logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

انتخاب لباس عروس مناسب

انتخاب لباس عروس

انتخاب لباس عروس مناسب

اگر به دنبال انتخاب لباس عروس مناسب برای مراسم عروسی خود می باشید حتما این مطلب را مطالعه نمائید! در این مطلب به بررسی تاثیر لباس در فیلم و عکس عروسی و انتخاب مناسب ترین نوع لباس برای عروس و داماد خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه باشید

حتما تعجب می کنید اگر بفهمید دغدغه بسیاری از عروس و دامادها برای مراسم عروسی، پوشیدن لباس مناسب است! چی بپوشیم و چگونه لباس هایمان را انتخاب کنیم تا بهترین کلیپ ها وعکس ها را داشته باشیم. همیشه پیش از فیلمبرداری و ساخت کلیپ “آماده شدن عروس و داماد”، به عروس و داماد گفته می شود، بهترین لوازم آرایشی، سرویس طلا، عطر و ادکلن و … را به همراه داشته باشند اما کمتر پیش می آید که نکاتی درباره پوشش آن ها گفته شود. پوشش شما اولین چیزی است که در نظر دیگران جلب توجه خواهد کرد و انتخاب پوشش مناسب در فیلمبرداری و عکس های آتلیه عروسی، تاثیر گذار خواهد بود.

از نوعروسان گرامی و همراهان همیشگی یونیک تقاضا داریم برای مطالعه ی مطالب بیشتر در این زمینه در فیلد جستجوی سایت نکات طلایی در انتخاب لباس عروس را سرچ نمایند

در هنگام انتخاب لباس عروس برای باغ و تالار به چه نکاتی توجه نمائیم؟

در هنگام انتخاب لباس عروس باید توجه داشته باشید لباس شما به گونه ای باشد که در آن احساس راحتی کنید. یادتان باشد که قرار است بیش از ۱۵ ساعت این لباس را به تن داشته باشید. پس باید لباسی که وزن سبکی دارد انتخاب کنید. اگر چه لباس عروس های دنباله دار، فیلم و عکس های قشنگ تری را در پی خواهند داشت اما حرکت کردن با آن ها سخت و دشوار خواهد بود. دنباله لباس ها در باغ ها معمولا کثیف می شوند و اگر فصل بارندگی در میان باشد، این لباس ها نه تنها جذابیتی به فیلم و عکس شما اضافه نمی کنند بلکه عکس العمل شما را در ادامه مراسم، محدودتر خواهند کرد.

بهرحال اگر قصد دارید که لباس های دنباله دار بپوشید بهتر است از لباس هایی که دنباله آن ها قابلیت جدا شدن دارند، استفاده کنید. با این کار هم عکس ها و فیلم های زیباتری خواهید داشت و هم در تالار می توانید آن ها را کنار بگذارید و راحت تر حرکت کنید. در هر صورت انتخاب لباس عروس که در آن احساس راحتی کنید، اولویت اول است.

 

انتخاب لباس عروس

 

کفش هایی با پاشنه های مناسب بپوشید!

همیشه پوشیدن کفش های عروسی، با دردسرهایی همراه است. اگر تاکنون کفش پاشنه بلند نپوشیده اید، حتما چند روز قبل از برگزاری مراسم، آن ها را امتحان کنید و راه رفتن با این کفش ها را تمرین کنید. کفش های مناسب، خستگی را از تن دور می کنند و انرژی شما را در مقابل دوربین عروسی نگه خواهند داشت و به عبارتی باعث می شود تا پایان روز انرژی بیشتری داشته باشید.

پیشنهاد دیگری که می تواند جایگزین این کفش های خسته کننده باشد، کفش های لژ دار یکسره است. اگر می خواهید که قدتان به پای آقا داماد برسد، از کفش های لژ دار یکسره استفاده کنید که هم راحت است و هم قد شما را بلندتر خواهد کرد.

تور بلند، خلق عکس های رویایی

با مد شدن تورهای بلند، تصاویر جدیدتری از مراسم عروسی، در آلبوم های آتلیه ای راه یافت. تور بلند به عکاس و فیلمبردار، قدرت مانور می دهد و پوشیدن آن، در خلق تصاویر رمانتیک نقش دارد. پرتاب تور سرتان در هوا و عکاسی و فیلمبرداری از آن، به گونه ای که هنوز تور لباس عروسی در هوا معلق باشد، یکی از بهترین ژست هایی است که در آلبوم دیجیتال عروسیتان ثبت خواهد شد. کمتر لباس عروسی را خواهید یافت که همراه با تور بلند نباشد اما همچنان بسیاری از افراد در هنگام انتخاب لباس عروس ، تمایلی به خرید تورهای بلند نشان نمی دهند

 

انتخاب لباس عروس

 

لباس هایی که داماد در روز عروسی باید بپوشد!

فکر نکنید که تنها یک کت و شلوار ساده، راه حل همیشگی همه آقایان در روز عروسی شان است. آقایان باید حتما جوراب هایی با رنگ مشکی و بدون طرح بپوشند و لباس هایشان، به دور از هر گونه زرق و برق باشد. لباس های زرق و برق دار در روند فیلمبرداری و نورپردازی مشکل ایجاد می کند و تصاویری نازیبا به وجود می آورد. کروات یا پاپیون، فرقی ندارد. این موضوع کاملا سلیقه ای است اما اگر همیشه کروات می زنید، برای ایجاد تفاوت، می توانید این بار از پایپوین استفاده کنید. استفاده از یک ساعت شیک و زیبا که کاملا برازنده شما و کت و شلوارتان باشد را فراموش نکنید.

همچنین برای مطالعه ی موارد بیشتر در این زمینه می توانید عبارت “چگونه یک داماد شیک پوش شویم” را در فیلد جستجوی سایت سرچ نمائید.

آرایش آقایان ممنوع!

دامادهایی که در آرایشگاه موهای خود را درست می کنند، معمولا به پیشنهاد آرایشگر خود، صورت خود را با کمک برخی از کرم پودرها، صاف تر و زیباتر می کنند. شاید به طور معمول این کار، مناسب یک مراسم عروسی باشد اما اگر قرار است که این مراسم اختصاصی برای شما باشد و از شما در تمام طول روز، فیلمبرداری و عکاسی شود، آرایش شما، چهره تان را مصنوعی جلوه خواهد داد.

از طرفی در عکس های آتلیه عروسی، روتوش انجام می شود. در این صورت با انجام دادن کمترین روتوشی، چهره شما کاملا مصنوعی و بیش از حد غیر طبیعی خواهد شد. پس به هیچ عنوان از کرم پودرها در این روز استفاده نکنید و تنها برای آرایش صورت خود، از ماسک های طبیعی و روشن کننده های پوستی در چند روز قبل از برگزاری مراسم استفاده کنید. مطمئن باشید، شفافیت پوست شما و طراوت آن، منجر به زیباتر شدن چهره شما در فیلم و عکس عروسیتان می شود.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت