logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

دسته گل عروسی

در اقصی نقاط جهان گل یکی از مهم ترین نقش ها را در هر عروسی ایفا می کند. انتخاب دسته گل برای بسیاری از نو عروس ها انتخابی مشکل است. بنابراین قبل از اینکه برای خرید آن به یک گلفروشی بروید، بهتر است مشاوره ی تخصصی ما را در این خصوص مطالعه کنید

چه زمانی باید فکر کردن به دسته گل عروس را شروع کنم؟

همین الان!

برای روز خاص شما، دسته گل باید به طور ویژه ای مورد توجه قرار گیرد. آن ها را عاقلانه انتخاب کنید تا نه تنها زیبایی لباس عروسیتان دو چندان شود، بلکه به عکاس خود این امکان را بدهید تا یک آلبوم زیبا، بی عیب و تمام عیار را برایتان بسازد.
چگونه بیشترین صرفه جویی را در مخارج داشته باشیم؟

بهتر است تاریخ عروسی خود را در نظر بگیرید و این که می خواهید در چه فصلی ازدواج کنید تا بدانید که چه گل هایی در این فصل وجود دارد. گل های فصلی هزینه ی بسیار کمتری دارند، به صرفه ترند، تهیه آن ها آسان تر است و به دلیل رشد طبیعی شادابی و زیبایی بیشتری دارند. البته اگر گل مورد علاقه شما در فصل عروسی تان وجود ندارد، جای نگرانی نیست، شیوه هایی برای نگهداری گل ها در تمام طول سال وجود دارد و می توانید آن ها را تهیه کنید. طبیعتا قیمت آن ها کمی بیشتر است.

گل های عروسی محبوب مانند سوسن، ارکیده، نیلوفر و رز در تمام طول سال در دسترس اند و می توانید به آسانی آن ها را تهیه و خریداری کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که قیمت گل ها در اطراف روز های مادر و ولنتاین به دلیل تقاضای بالا دچار یک افزایش کاذب و قابل توجه می شود.

انتخاب نژاد گل یکی از مهم ترین عوامل در کاهش یا افزایش قیمت دسته گل است. به طور مثال گل موگه (زنبق دره) قیمت بسیار بالاتری نسبت به سرده ی میخک قرنفلی و یا نژاد گچ دوست دارد. اگر می خواهید هزینه ی کمتری را صرف گل کنید، به توصیه های گلفروش خود اعتماد کنید تا به یک جمع بندی مناسب برای خرید برسید.

با این وجود هراسی برای خرید گل های گران قیمت نداشته باشید؛ در حالی که نژاد ارکیده و صدتومانی می تواند کمی گران تر از این ها باشد، فضای بیشتری را پوشش می دهند و به تبع آن تاثیر گذاری بیشتری نیز دارند. به طور مثال یک ارکیده از سرده ی شاپرکی، سیمبیدیوم، و یا وندا می تواند تاثیر گذاری بسیار بیشتری از گل ژربرا داشته باشد

یک راه دیگر برای صرفه جویی در هزینه، استفاده مجدد دیزاین اتاق عقد در سالن عروسی تان است. این موضوع را می توانید با تشریفات مراسم خود هماهنگ کنید

خارج از چهارچوب بیاندیشید. اگر می خواهید صرفه جویی بیشتری داشته باشید باید خلاقیت به خرج دهید. آیا می خواهید ساقدوش های شما نیز دسته گل داشته باشند؟ چرا به آن ها دسته گل مچی نمی دهید؟ (توضیح در قسمت دیزاین های مختلف دسته گل عروس). اگر ترجیح می دهید که سنت شکنی نکنید، پس به هر کدام از آن ها فقط یک شاخه گل دهید تا شما را همراهی کنند. گل شیپوری و ارکیده ها برای این منظور مناسب اند و حرفی برای گفتن دارند!

چگونه می توانیم یک گلفروشی مناسب پیدا کنیم؟
پیدا کردن یک گلفروشی معتبر و با استعداد یکی از مهم ترین ملزومات برای داشتن یک دسته گل زیباست. متاسفانه در کشور ما گلفروشی ها مانند بسیاری از اصناف دیگر سازماندهی و دایرکتوری مناسبی ندارند. به همین دلیل پیدا کردن یک گلفروشی مناسب کمی مشکل است. اما برای این منظور می توانید در اینترنت کمی جستجو کنید تا از یک طرف گلفروشی مناسبی برای خود پیدا کنید و از طرف دیگر ایده هایی برای دست گل عروسی تان جمع آوری کنید.

در مقاله ی بعدی، قصد داریم تا یکی از بهترین برندهای طراحی و دیزاین دست گل و همچنین یک وب سایت موقعیت یاب ایرانی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید دسته گل رویایی خود را به ساده ترین روش به دست آورید. لطفا با ما همراه باشید

جهت مشاهده ی ادامه ی این مطلب بر روی تصویر کلیک نمایید

دسته گل عروسی 2

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت