logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

آغاز ثبت نام تور عکاسی و فیلمبرداری در ترکیه

عکاسی و فیلمبرداری در ترکیه

آغاز ثبت نام تور عکاسی و فیلمبرداری در ترکیه

با سلام خدمت دوستان عزیز و همراهان همیشگی استودیو یونیک. بسیار خرسندیم که توانستیم امسال نیز تور عکاسی و فیلمبرداری در ترکیه ، ویژه ی عروس و داماد های عزیز را برنامه ریزی نمائیم. امیدواریم بتوانیم در ثبت لحظات شیرین عروس و داماد عزیز استودیو یونیک، نقشی هرچند کوچک ولی پر مهر را ایفا نمائیم.

با توجه به استقبال زیاد شما دوستان عزیز از این تور و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشورمان، تور ویژه ی عکاسی امسال دستخوش تغییراتی قرار گرفته است. در سال های گذشته برگزاری تور با تعداد کمتری از عروس و داماد های استودیو یونیک برگزار می شد. اما امسال تصمیم گرفته ایم که پذیرای تعداد بیشتری از عروس و داماد هایی باشیم که مایلند این تور به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در آلبوم خاطرات عروسی خود داشته باشند.

تمام تلاش تیم هنری یونیک بر این امر بوده است که شرایطی فراهم آورد که شما عزیزان بتوانید با مدیریت بسیار دقیق خود بر روی بودجه ای که برای عکاسی و فیلمبرداری برای مراسم خود در نظر گرفته اید، از این تور استفاده نمائید

تور به گونه ای برنامه ریزی شده است که هرچه تعداد افراد بیشتر باشد هزینه ی پرداختی کمتر خواهد بود.

چگونه می توانید از تور عکاسی و فیلمبرداری در ترکیه استفاده نمائید؟

اولین قدم برای استفاده از این تور پیش ثبت نام است. شما می توانید با مراجعه به صفحه ی تماس با یونیک و با تعیین وقت مشاوره، ثبت نام خود را انجام دهید.

در بازه ی زمانی ثبت نام، تعداد شرکت کنندگان در این تور مشخص خواهد شد. بعد از این مرحله با شما تماس گرفته خواهد شد و جزئیات تور برای شما بیان می شود. در صورتی که با شرایط برگزاری موافق باشید، ثبت نام نهایی صورت خواهد گرفت.

برای پاسخگویی به شما عزیزان مشتاقانه در خدمت شما هستیم. در صورت داشتن هرگونه سوال با تیم یونیک تماس حاصل نمائید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت