logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

بهترین عکس آتلیه عروس ۲۰۱۸

عکس آتلیه عروس

بهترین عکس آتلیه عروس ۲۰۱۸

در این مطلب می خواهیم شما را با مجموعه ای از بهترین عکس آتلیه عروس در سال ۲۰۱۸ آشنا کنیم تا بتوانید بهترین ایده را برای عکس عروسی خود بدست آورید. در ادامه به بیان مهمترین نکاتی خواهیم پرداخت که می تواند به شما در تهیه عکس آتلیه عروس ایده آل کمک نماید. لطفا با ما همراه باشید

 

نکات کلیدی در تهیه عکس آتلیه عروس ایده آل

 

با توجه به اینکه امروزه آتلیه ها و عکاسان تمایل بیشتری به تصاویر رئال نشان می دهند، ممکن است در نگاه اول عروس و داماد عزیز به دلیل عدم آشنایی با جزئیات و مسائل حرفه ای تصویربرداری در تهیه یک عکس آتلیه عروس ، تمایل زیادی نسبت به این تصاویر نشان ندهند. به طور مثال وقتی عکاسی به عروس و دامادی می گوید که در هنگام عکس گرفتن، قهقهه بزنند و یا مسیری را از یک لوکیشن تا لوکیشن مقصد طی کنند؛ تصویر بدست آمده در برابر حالت طبیعی آن (یعنی قدم زدن به حالت عادی یا لبخند زدن در حین عکاسی و فیملبرداری)، بسیار مطلوب تر و دلنشین تر خواهد شد.

در ایفای نقش خود اغراق نکنید!

باید توجه داشته باشید که اکشن و یا عمل شما غیر طبیعی نباشد. بهترین کار در زمان ژست گرفتن این است که عروس و داماد، نقش خود را بازی کنند و یا به عبارتی رفتاری کاملا عادی داشته باشند. در غیر اینصورت تصویر شما حالتی غیر عادی خواهد داشت و مطلوب نظر شما نخواهد بود.

پیشنهاد کارشناسی ما به شما عزیزان این است که در هنگام انجام رُلِ خود، سعی کنید کاملا خونسرد و طبیعی عمل کنید. باید توجه داشت که در زمینه ی تصویربرداری مدلینگ زمان کافی برای میکآپ، صحنه سازی، کارگردانی، نورپردازی و سایر عوامل سینمایی وجود خواهد داشت در حالی که در زمینه ی عکاسی و فیلمبرداری عروسی، به دلیل کمبود زمان؛ امکان تصویربرداری مجدد در یک صحنه، بسیار کمتر از فعالیت های سینمایی و یا مدلینگ و … می باشد.

به هر روی باید گفت که نیمی از مسئولیت عروسی به عهده ی کارکنان آتلیه عروس می باشد و نیم دیگر آن به عهده ی عروس و داماد است. یک تصویر مطلوب زمانی به دست می آید که هر دو نیم به نحو احسن انجام شود. مسئولیتی که به عهده ی عروس و داماد گرامی می باشد این است که به مشاوره های عکاس و فیلمبردار توجه نموده و طبق آن عمل نمایند.

عکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروسعکس آتلیه عروس

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت