logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

فیلمبرداری عروسی حرفه ای

فیلمبرداری عروسی حرفه ای

فیلمبرداری عروسی حرفه ای

سال ها است که از فیلمبرداری عروسی برای ثبت خاطرات این جشن استفاده می شود. می توان گفت این شیوه بهترین راه برای ماندگار کردن جشن این شب است. اگر می خواهید خاطرات بزرگترین روز زندگی خود را جاودان کنید، باید به دنبال آتلیه ای باشید که فیلمبرداری عروسی حرفه ای را به صورت تخصصی انجام می دهد. بدون شک سپردن این کار به آتلیه هایی که سابقه درخشان دارند و تکنولوژی روز را برای فیلمبرداری عروسی به کار می برند، شما را به هدفتان نزدیک تر خواهند کرد.

فیلمبرداری عروسی حرفه ای | یک کار تخصصی است!

فیلمبرداری عروسی یک کار تخصصی است و فیلم گرفتن از شب عروسی و آماده کردن و تدوین آن باید توسط افراد با تجربه در این حوزه انجام شود. اگر فکر کردید هر فرد دوربین به دستی می تواند از پس این کار بر بیاید، سخت در اشتباه هستید.

فیلمی که یک فرد ناشی و بدون تجربه می گیرد در زمان تدوین به طور حتم چیز خوبی از آب در نخواهد آمد. اما کسانی که سال ها است مشغول فیلمبرداری عروسی حرفه ای هستند، می دانند که به چه چیزهایی در زمان تدوین فیلم نیاز دارند و در زمان مونتاژ با در کنار هم قرار دادن تصاویری که گرفته اند، نه تنها دچار مشکل نمی شوند، بلکه فیلم ها به زیباترین شکل ممکن در کنار هم چیده خواهند شد.

 

قیمت پایین فیلمبرداری عروسی نشانه بی کیفیتی است؟

متأسفانه این روزها برخی از آتلیه ها که توانسته اند برای خود شهرتی به هم بزنند قیمت های گزافی را بابت این کار دریافت می کنند. اما بالا بودن قیمت های یک آتلیه دلیل بر این نیست که کیفیت آن ها آن چیزی است که شما می خواهید و بر عکس پایین بودن قیمت ها هم دلیلی بر بی کیفیت بودن کار نیست.

این که صرفاً یک آتلیه از پهپاد، کرین، رونین، دوربین های اسلو و … برای فیلم برداری استفاده می کند هم نمی تواند علتی بر خوب بودن کار آن باشد. استفاده از این وسایل باید به جا و به موقع و کاملاً حرفه ای و حساب شده باشد تا نتیجه ای که در فیلم نهایی دیده می شود، عروس و داماد را به هیجان بیاورد. بهترین قضاوت را بعد از دیدن نمونه کارها می توانید داشته باشید.

 

فیلمبرداری عروسی طبیعی دوست داشتنی تر است!

عروس و داماد باید همه تلاش خود را بکنند تا نهایت همکاری را با فیلمبردارها داشته باشند. گاهی پیش می آید که عروس و دامادها از خواسته هایی که فیلمبردارها از آن ها دارند خسته می شوند، اما سعی کنید کم نیاورید و تا پایان مراسم با آن ها همکاری کنید.

عروس و دامادها دوست دارند با دیدن فیلم در سال های بعد تمام خاطرات شان به خوبی مرور شود، اما بعضی از فیلم ها آن قدر تصنعی هستند و از عروس و داماد خواسته شده است حرکاتی را انجام دهند و کارهایی بکنند که آن ها خیلی علاقه ای به انجام آن ها نداشته اند و همین مسئله موجب می شود که در نهایت فیلم دلنشین نباشد.

یک آتلیه خوب می داند که باید به خوبی همراه عروس و داماد باشد و درک کند که آن شب بهترین شب زندگی آن ها است و فیلمبرداری عروسی و حضور فیلمبردار در آن شب و در آن مجلس برای ثبت لحظات بی نظیر آن ها است که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.

به همین دلیل یک فیلمبردار خوب می داند که نباید عروس و داماد را مجبور به انجام کاری بکند و از آن ها بخواهد کارهایی را انجام دهند که دوست ندارند و حس خوبی در آن ها ایجاد نمی کند. در مواقعی خوب است به خود عروس و داماد اعتماد کرده و به آن ها اجازه داده شود که خودشان انتخاب کنند که مایل هستند در آن لحظه چه کاری انجام دهند.

فیلمبرداری عروسی حرفه ای ثبت خاطرات ماندگار

روز عروسی بزرگترین روز زندگی شما در طول زندگی خواهد بود. شما به هر اندازه هزینه صرف تشریفات، باغ، موزیک و … کنید، تا پایان شب به فراموشی سپرده می شود؛ اما هزینه ای که برای فیلمبرداری عروسی پرداخت می نمائید برای همیشه برای شما باقی خواهد ماند و خاطرات این روز بزرگ را تا ابد جاودان می سازد. البته بسیار مهم است که هزینه خود را صرف آتلیه ای نمائید که فیلمبرداری عروسی حرفه ای را به صورت و کاملا تخصصی انجام دهد

 

در زمان انتخاب فیلمبرداری عروسی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

یک آتلیه خوب فیلمبرداری عروسی با فیلمبردارهای حرفه ای در این زمینه کار می کند. در واقع فیلمبردار باید یک هنرمند باشد و ایده های ناب برای کار خود داشته باشد. البته توجه به سن عکاس، پیشینه آتلیه، نظراتی که افراد پیش از شما درباره آن داده اند، می تواند شما را در این باره راهنمایی کند. مهم است که فیلمبردار بلد باشد از تجهیزات آتلیه به خوبی استفاده کند. نباید فریب تجهیزات مدرن یک آتلیه را بخورید.

آتلیه ای را انتخاب کنید که تمام مراحل از تهیه فیلم خام تا تدوین را خود آن ها انجام می دهند. در زمان دیدن نمونه کارها به امضای نمونه دقت کنید که حتماً متعلق به همان آتلیه باشد، نه این که نمونه یک آتلیه دیگر را به عنوان نمونه خود به شما نشان دهد.

دقت داشته باشید که تمام مواردی که یک از آتلیه می خواهید و بابت آن هزینه داده اید، در زمان تحویل کار و نتیجه به طور کامل انجام شده باشد و کم و کسری در آن نباشد.

این روزها آتلیه های زیادی در شهر هستند که آوازه شهرت آن ها به تمام نقاط شهر رسیده است، اما شما باید به سلیقه خودتان نگاه کنید. شاید فیلم های تهیه شده توسط آن ها از سلیقه شما دور باشد. به همین دلیل برای پیدا کردن یک آتلیه خوب زمان کافی را صرف کنید.

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت