logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

نکات مهمی که در فیلمبرداری مجالس عروسی باید بدانید!

فیلمبرداری مجالس عروسی

نکات مهمی که در فیلمبرداری مجالس عروسی باید بدانید!

همانطور که می دانید روز عروسی یکی از مهمترین روز هر نو عروس و داماد می باشد و انتخاب آتلیه عروس هم در واقع مهمترین بخش قضیه است، چرا که خاطرات تنها روز بزرگ زندگیتان را در قالب تصایری زیبا و رویایی، به ثبت می رساند و با گذشت زمان که همه چیز را به فراموشی می سپارید، این عکس ها و فیلم های روز عروسی شماست که تداعی خاطراتتان می شود و به گونه ای شما را به یاد تنها مراسم باشکوه زندگیتان می اندازد. از این رو انتخاب یک آتلیه عروس و داماد و بررسی شیوه های آنها در عکاسی و فیلمبرداری از ضروری ترین کارهایی می باشد که باید به آن بپردازید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا نکاتی طلایی را که در فیلمبرداری مجالس عروسی باید بدانید را برایتان ارائه دهیم

فیلمبرداری مجالس عروسی

نکاتی که باید در هنگام عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی رعایت کنید:

مسلما روز عروسی شلوغ ترین و پرکارترین روز شماست، رفتن به آرایشگاه عروس و بزک و دوزک و در نهایت رفتن به آتلیه عروس و عکس و فیلم! همه چیز هیجان انگیز خواهد بود و شور و شوقتان را به اوج می رساند. منتها گاهی خستگی ها در زمان عکسبرداری، شما را کلافه می کند، به همین دلیل ممکن است لبخند یادتان برود و نتوانید ژست عروس و داماد خوبی را اجرا کنید که ما قصد داریم در این بخش به نکاتی بپردازیم تا بتوانید در کمال آرامش و راحتی بهترین ژست عروس  وداماد را در خلق زیباترین تصاویر به یادگار بگذارید.

خودتان باشید!

فیلمبردار در طول عکس های مختلفی که از شما می‌گیرد مسلما از شما می‌خواهد که طبیعی باشید! چرا که سادگی حرف اول را در عکس و فیلم می زند و طبیعی بودن شما در طول عکس های اسپرت، عکس‌های مدلینگ و فیلمبرداری عروسی، می‌تواند منجر به خلق شیک ترین عکس‌ها و جالب ترین کلیپ ها شود. از این رو لبخند یادتان نرود و در تمام ژست هایی که می گیرید خودتان باشید.

انرژی مثبت را انعکاس دهید!

انرژی و شادابی شما نه تنها در ثبت عکس هایتان نقش بسزایی را ایفا می‌کند، بلکه به تیم فیلمبرداری مجالس عروسی هم انعکاس می‌کند. یکی از توصیه‌هایی که به عروس و داماد می‌شود استراحت کامل آنها در یکی دو روز قبل از روز عروسی آنها می باشد تا علاوه بر داشتن انرژی و سرحال بودن، از بهترین فیزیک هم برخوردار باشند و بتوانند آن روز پر هیاهو را با تمام انرژی و نیرو به شب برسانند. از این رو سعی کنید در آتلیه عروس سرحال و خندان باشید تا تمام ژست هایتان جذاب و منحصر به فرد باشند.

نگاه به دوربین ممنوع!

یکی از مهمترین و ضروری ترین نکته هایی که بایستی در هنگام فیلمبرداری مجالس عروسی به خاطر داشته باشید اینست که هنگامیکه قرار است از شما عکس گرفته شود، به هیچ عنوان به دوربین و فیلمبردار نگاه نکنید و طبیعی رفتار کنید. درست است که تمام ژست ها را خود فیلمبردار به شما می گوید ولی می توانید خودتان هم پیشنهاد دهید و مدل ها و ژست هایی مانند: ژست های نیم رخی، طریقه‌ی گرفتن گل و نحوه ی خم کردن بدنتان را خودتان با همسرتان اجرا کنید تا همکاری دو طرفه باعث ساخت بهترین تصاویر شود.

کلام آخر

فیلمبرداری مجالس عروسی یکی از مهمترین و بارزترین کارهایی است که در یک آتلیه عروس و داماد انجام می‌شود از این رو بایستی در انتخاب یکی از حرفه‌ای‌ترین آتلیه عروسی کوشا باشید،  منتها نکته ی بعد به خودتان بستگی دارد که با رعایت نکاتی مانند دور بودن از استرس، سرحال بودن و شادابی، طبیعی بودن و موارد دیگر بتوانید، برای داشتن بهترین تصاویر پیشقدم شوید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت