logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

ثبت خاطرات مراسم عروسی برای یک عمر

ثبت خاطرات مراسم عروسی برای یک عمر

بعد از تمام دویدن ها، حساسیت به خرج دادن ها و زحمات، تنها چیزی که تا دوران پیری از مراسم عروسی برای عروس و داماد به یادگار خواهد ماند، عکس و فیلمی است که از مراسم عروسی تهیه شده است. بی دلیل نیست که این روزها حساسیت زوج های جوان برای پیدا کردن یک آتلیه عروس خوب و حرفه ای نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است.

تمامی لحظات عروس و داماد در شب شکوهمند عروسی، در قاب دوربین ها ثبت می شود و به صورت عکس و فیلم به آنها تحویل داده خواهد شد. در واقع قاب دوربین عکاس و فیلمبردار شب عروسی درست مثل یک ماشین زمان عمل می کند که میتواند تا سالیان سال زوج ها را به یک زمان و مکان خاص ببرد.

یادتان باشد که یک آتلیه عروس خوب تصاویری زیبا و خیره کننده از مراسم روز ازدواجتان ثبت خواهد کرد. در صورتی که یک انتخاب اشتباه داشته باشید، بر روی تمامی آرزوها، برنامه ها، خاطرات، هزینه ها و تصوراتتان خط قرمزی خواهید کشید. پس بهتر است برای مهم ترین شب زندگی خود به دنبال یک گزینه عالی باشید. گزینه ای که هیچ وقت از انتخابش پشیمان نشوید و بتوانید سالها فیلم و عکس خود را با افتخار به سایرین نشان دهید.

در ادامه مقاله مواردی را ذکر میکنیم که برای داشتن یک انتخاب صحیح در مورد آتلیه عروس به شما کمک می کند. با ما همراه شوید.

از تجربه تیم عکاسی و فیلمبرداری چقدر می دانید؟

درست است که باید به افراد تازه کار میدان داده شود تا تجربه کسب کنند. اما این اتفاق نباید در شب عروسی شما بیفتد. برای اینکه مطمئن شوید عکاس و فیلمبردار از تجربه کافی برخوردار هستند، حسابی وسواس به خرج دهید. یادتان باشد که یک عکاس و فیلمبردار خوب می تواند خود را به خوبی با هر شرایطی وفق دهد. ضمن اینکه به دلیل داشتن دانش و مهارت کافی می تواند از بهترین شب زندگی شما به بهترین شکل عکس و فیلم تهیه نماید. مطمئن باشید که عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای صبور، خوش اخلاق و انعطاف پذیرند و به خوبی دریافته اند که روز عروسی فقط به شما تعلق دارد و این شما هستید که باید از شرایط موجود راضی باشید. پس تا جای ممکن با شما راه می آیند.

به سبک عکاسی و فیلمبرداری دقت داشته باشید

سبک عکاسی و فیلمبرداری از مسائل مهم و کلیدی است که در همان ابتدای بررسی، تکلیف شما را با آتلیه عروس منتخب معلوم می کند. سبک کاری یک آتلیه عروس با انتخاب عروس و دامادها ارتباط مستقیم دارد. به عنوان مثال شاید عروس و دامادی به عکاسی و فیلمبرداری رئال و معمولی علاقمند باشند، اما زوج های دیگری ترجیح بدهند که برای این کار به آنها ژست های ثابت و مشخصی داده شود.

این مسئله دقیقا به سلیقه و روحیه زوج ها بازمی گردد و نمی توان برای هرکس یک نسخه پیچید. در صورتی که پس از بررسی ها و تحقیقات فراوان به نام یک آتلیه عروس رسیده اید و با سنجیدن سایر جوانب تصمیم به انعقاد قرارداد گرفته اید، بهتر است در میان نمونه کارها به دنبال عکاس و فیلمبرداری باشید که سبک کاری اش با روحیات و سلیقه شما همخوانی داشته باشد. بهتر است تا مدیر آتلیه عروس را نیز از  موضوع مطلع سازید و از وی بخواهید تا در این زمینه به شما کمک کند.

در مورد تجهیزات آتلیه عروس تحقیق کنید!

شما هیچ وقت نمی توانید از اتلیه عروسی که از تجهیزات مدرن برخوردار نیست، توقع کیفیت بالا داشته باشید. بی شک تجهیزات مدرن و به روز از اساسی ترین لازمه های موفقیت در بازار عکاسی و فیلمبرداری به حساب می آید. اگر می خواهید تا فیلم عروسی خاص و منحصر به فردی داشته باشید، باید از کرین، هلی شات و… استفاده کنید. بنابراین بهتر است پیش از قرارداد درمورد این مسائل از مدیر آتلیه عروس پرس و جو کنید.

در مورد کادر عکاسی و فیلمبرداری بپرسید!

به عروس و دامادهایی که دارای نگرش های مذهبی هستند، توصیه می شود که پیش از برپایی مراسم عروسی، در مورد تیم فعال در  مراسم تحقیق کنند. این زوج ها که در اصطلاح به عروس و دامادهای محجبه شهرت دارند، دارای محدودیت هایی هستند که بسته به این محدودیت ها نمی توان برای عکاسی و فیلمبرداری های دونفره آنها از پرسنل مرد استفاده کرد. پس بهتر است این زوج ها از قبل در مورد خانم های فعال در تیم عکاسی و فیلمبرداری پرس و جو کنند. زیرا در صورتی که به این مسئله بی توجه باشند، ممکن است در روز مراسم به یکباره غافلگیر شوند و مهم ترین و بهترین شب زندگی خود را به خاطر زیرپا ذاشتن خط قرمزهایشان به کام خود تلخ کنند.

در صورتی که تصمیم دارید در تیم عکاسی و فیلمبرداری خود از خانم ها استفاده کنید، حتما از مدیر آتلیه عروس بخواهید تا نمونه کارهای این دسته از پرسنل را به شما نشان دهد تا از میان آنها شخصی که به سلیقه شما از سایرین نزدیک تر است را انتخاب نمایید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت