logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

خاص ترین مدل فیلمبرداری عروسی

مدل فیلمبرداری عروسی

خاص ترین مدل فیلمبرداری عروسی

در این مطلب شما با خاص ترین مدل فیلمبرداری عروسی آشنا می شوید که باعث منحصر به فرد و زیباتر شدن فیلمتان خواهد شد.

شنیده اید که می گویند، همه چیز در عروسی از یاد می رود و تنها چیزی که از آن دوران باقی می ماند فیلم و عکس و خاطرات آن است؟ اگر از زوج های اطرافتان سوال کنید که پیش از برگزاری مراسم عروسی، چه زمانی را برای یافتن فیلمبرداری عروسی خوب و آتلیه عکاسی مناسب، صرف کرده اند، قطعا در ابتدا با لبخندی روبرو خواهید شد که نشان از مرور خاطرات دل انگیز این زوج ها دارد.

همه عروس ها دوست دارند که در این شب زیبا، منحصر به فرد باشند و مدل فیلمبرداری عروسی آن ها به گونه ای متفاوت از دختران دیگر باشد. مدل فیلمبرداری عروسی باید طوری باشد که هر بار دیدن فیلم، شما را به وجد آورد و مجددا دلتان بخواهد که صحنه به صحنه فیلم عروسیتان را مرور کنید. در اینجا ایده هایی از فیلمبرداری عروسی را به شما نشان خواهیم داد که باعث می شود، فیلمتان متفاوت و زیباتر از دیگران شود.

خاص ترین مدل فیلمبرداری عروسی

انتخاب یک باغ و عمارت با شکوه

در آتلیه های عروسی، اغلب فیلمبردار عروسی چندین باغ و عمارت را به شما پیشنهاد می دهد که مطمئن است، فیلمبرداری در آن ها به زیبایی کلیپ عروسی شما کمک می کند. صحنه های رویایی که با زمینه آهنگ های لایت و دلنشین، ایجاد می شود، قطعا فیلم عروسیتان را منحصر به فرد خواهد کرد.

استفاده از الگوهای خلاقانه

یک فیلمبردار عروسی ماهر، الگوهای خلاقانه ای دارد که به شما در طی فیلمبرداری پیشنهاد می دهد. شما می توانید پیش از فیلمبرداری از فیلمبردار بخواهید تا الگوهای خلاقانه ای را در کلیپ شما پیاده کند. این الگوها باید مدام درحال بروز شدن باشند. مثلا فیلمبرداری از درون حلقه ای که میان دست های داماد یا عروس قرار گرفته و تصویری از دیگری که در حال آماده شدن است، می تواند یک الگوی خلاقانه محسوب شود.

 

مدل فلیمبرداری عروسی

استفاده از ساقدوش

ساقدوش های خانم و آقا در زیباتر شدن فیلم عروسی شما، تاثیر چشمگیری خواهند داشت. ساقدوش ها معمولا یک نوع لباس می پوشند و آرایش آن ها مشابه یکدیگر است. در فیلمبرداری عروسی، ایده هایی که به ساقدوش های خانم و آقا داده می شود، می تواند یک فیلم عروسی منحصر به فرد را برای شما به ارمغان بیاورد.

فیلمبرداری در لوکیشن های جذاب

فیلمبرداری در لوکیشن های جذاب و منحصر به فرد، زیبایی فیلم شما را دوچندان خواهد کرد. حتما این فیلمبرداری نیاز نیست که در روز عروسی انجام گیرد. بسیاری از عروس ها ترجیح می دهند که با داشتن فرمالیته عروسی، و داشتن لوکیشن های متنوع (حتی در خارج از کشور) زیبایی عکس و فیلم خود را چندین برابر کنند. فیلمبرداری عروسی می تواند در ساحل های دریا در کنار ماسه ها و داخل قایق های چوبی و یا در کشتی و بالن های اختصاصی انجام گیرد. فرقی نمی کند کجا، مهم تفاوت است.

 

مدل فیلمبرداری عروسی

دویدن در فیلم

دویدن عروس و داماد با یکدیگر و یا به سمت یکدیگر می تواند ایده ای جذاب و خاطره انگیز باشد. با دویدن در فیلمبرداری عروسی، شوق میان عروس و داماد بدون گفتن کلامی، نشان داده می شود و هر چند ایده ای ساده محسوب می شود، اما بخش زیبایی از فیلم عروسیتان را رقم می زند. باید بدانید که احساسات شما به خوبی در فیلم و عکس نمایان می شود. پس بهتر است با داشتن لبخند، حس خوب خود را با قاب تصویر منتقل کنید

استفاده از گلبرگ های قرمز

رنگ قرمز در فیلم عروسی قطعا باعث جلب توجه بینندگان خواهد بود. حال در نظر بگیرید که مقداری از گلبرگ های قرمز بر سر شما پاشیده شود. عروس با لباس سفید، در میان گلبرگ های قرمز قرار می گیرد و صحنه ای رمانتیک را ایجاد می کند.

 

مدل فیلمبرداری عروسی

 

ایده دوچرخه سواری برای داماد

شاید با ایده های مدرن فیلمبرداری عروسی کمی تداخل داشته باشد، اما قطعا صحنه ای جالب و خاطره انگیز خواهد بود. داماد می تواند بر روی دوچرخه ای رکاب بزند و عروس هم در پشت دوچرخه او، بنشیند.

عکس های یادگاری در کوچه عاشقی

در این ایده، عکس هایی که در مدت زمان نامزدیتان گرفته شده و از آن ها خاطره دارید، در سایزهای متناسب چاپ می شود و بر در و دیوار کوچه ای چسبانده می شود. حتی می توان از بادکنک هم برای آویزان کردن این عکس ها کمک گرفت. تصور کنید، از کوچه ای عبور کنید که تمام خاطرات شیرین چند سال گذشته در آن قرار گرفته باشد. این می تواند خاص ترین مدل فیلمبرداری عروسی به شمار آید

 

ایده همراهی حیوانات خانگی

در صورتی که در منزل خود حیوان خانگی نگه داری می کنید، بهتر است برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی، همدم دوست داشتنی خود را به همراه بیاورید. می توان از آن ها جهت زیباتر شدن کلیپ عروسی استفاده نمود.

 

مدل فیلمبرداری عروسی

دوخت لباس داماد، توسط عروس

این ایده هم طرفداران خاصی دارد. تصور کنید عروس با لباس سفید، در حال دوختن دکمه لباس آقا داماد باشد و آقا داماد مدام به ساعت خود نگاه کند و اضطراب شروع شدن مراسم عروسی را داشته باشد. تضاد جالبی است.

لباس های سنتی بپوشید

همان طور که گفته شد، برخی از فیلمبرداری ها چند روز قبل از برگزاری مراسم انجام می شود. پوشیدن لباس های اسپرت و فیلمبرداری اسپرت تقریبا متداول شده است اما همچنان پوشیدن لباس های سنتی و فیلمبرداری از آن ها، می تواند یک تفاوت خاطره انگیز و جذاب در فیلم عروسیتان ایجاد کند.

 

مدل فیلمبرداری عروسی

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت