logo

دسترسی سریع

از این قسمت می توانید به مطالب مهم سایت دسترسی داشته باشید
تماس با ما
تعرفه ها
آتلیه عروس
آتلیه
آتلیه عروس و داماد
info@uniquestudio.ir
09127998669
 

چرا آتلیه عروسی یونیک ؟

آتلیه عروسی یونیک

چرا آتلیه عروسی یونیک ؟

تیم هنری آتلیه عروسی یونیک تنها یک تخصص دارد و عاشقانه به حرفه ی خود می نگرد

وقتی از عملکردتان احساس رضایت می کنید که رفتارتان را بر اطلاعات صحیح متمرکز کنید. همکاران ما در آتلیه عروس یونیک ، با تمرکز دقیق بر تمامی تحولات در این عرصه، روزآمدترین و جامع ترین اطلاعات راهگشا، کم هزینه، پر بازده و نظم دهنده را در اختیار شما قرار می دهند.

امروزه سرعت کهنه شدن علم به حدی است که کوچکترین غفلت از دستاوردها و پیشرفت های مردم جهان در هر شاخه از علوم و فنون روز و هنرهای هفت گانه (موسیقی – هنرهای ترسیمی شامل نقاشی و خطاطی و… – معماری – ورزش، رقص و حرکات نمایشی – ادبیات شامل شعر و نثر… – هنرهای دستی مانند مجسمه سازی، شیشه گری و… – هنرهای نمایشی مانند فیلم و سینما و تئاتر و…) موجب عدم درک فناوری های موجود می شود. از همین رو اگرچه تلاش دائمی هر فرد برای چند مهارتی شدن، قابل تحسین است ولی تمرکز توانایی ها، استعداد ها، دانش، تجارب و … بر روی هر شاخه و رشته ی فنی، موجب رشد بی وقفه در همان مسیر و بهره گیری از عنصر خلاقیت در آفرینش پدیده های زیبا و ماندگار می شود.

استودیو یونیک

آتلیه عروسی یونیک نیز با مطالعه ی مستمر آخرین دستاورد های هنری و علمی و تکنولوژیکی و بهره برداری از داده های جامعه شناسی (که تفاوت های هر جامعه را با سیار جوامع، مورد مطالعه قرار می دهد) و اصول مبانی روان شناسی (که بر اساس مفهوم ضرب المثل زیبای انگلیسی each person has a unique personality، مبین تفاوت های فردی یکایک افراد جامعه و شخصیت مستقل آن هاست، در حرفه ی wedding (تصویربرداری تخصصی از مراسم عروسی) به درجه ای از آگاهی و تجربه رسیده ایم که محصول نهایی خود را از هر جهت قابل رقابت با هنرمندان حرفه ای جهان معاصر می دانیم.

چه این که نمونه کارهای آتلیه عروسی یونیک ، و قضاوت هایی که تاکنون از سوی مشتریان خود مشاهده کرده و یا شنیده و یا خوانده ایم، بهترین ملاک برای سنجش صحت و سقم این مدعاست. پس ضمن بررسی دقیق سوابق گروه تخصصی یونیک از شما انتظار داربم که در صورت تشخیص انطباق ادعای ما با آرزوها و آرمان های ناب شما، قبل از انعقاد قرارداد در جلسه ی مصاحبه ی حضوری و آشنایی با کادر مجرب استودیو یونیک نیز شرکت فرمائید تا کسب یک شناخت متقابل بر پایه ی آشنایی قطعی با عملکرد این استودیو، و تخمین میزان مهارت و تسلط کادر فنی با مجهزترین و مدرترین دوربین ها و ادوات روز دنیا، با اطمینان خاطر، جادوانه سازی زیباترین لحظات زندگی تان را به ما بسپارید.

همکاران ما در آتلیه عروسی یونیک نیز خود را ملزم می شمارند که با تبعیت از شعار همیشگی تمامی نهاد های اجتماعی و هنری و اقتصادی مبنی بر “حق با مشتری است” نهایت تلاش خود را در مسیر جلب رضایت قطعی شما متمرکز سازند و از هیچ کوششی برای ثبت زیباترین و جاودانه ترین خاطراتتان دریغ ننمایند. خوشبختانه در استودیو یونیک، همواره کیفیت بر کمیت ترجیح داده می شود. بنابراین به شما اطمینان می دهیم که ارزش و اعتبار محصول استودیو یونیک همواره بسیار بیشتر از وجه مادی است که از مشتریان خود دریافت می کند

آتلیه عروس یونیک

از طرفی دیگر می توان گفت که هر اقدام صحیحی منوط به جمع آوری اطلاعات اولیه از مجاری مرتبط با هر موضوع خاص می باشد. از همین رو مطالب مندرج در بسیاری از فاکتورهای پیش بینی شده در این سایت، به طور مداوم جرح و تعدیل می شود تا همواره مشتریان را در بهترین و مناسب ترین مسیر قرار دهیم. یکی دیگر از عناصر موفقیت این آتلیه، بهره گیری از نظرات و راهنمائی های کارامد مشتریان است. زیرا ما معتقدیم که ماندگار شدن مراسم ازدواج در وهلۀ اول در گرو برنامه ریزی صحیح و از بین بردن کاملا استرس است که می تواند لذت این فراز خاص را تحت الشعاع قرار دهد و در وهلۀ دوم کنترل و کاهش هزینه هاست که عرصۀ زندگی را بر عروس و داماد تنگ نکند و یا شرایط زندگی را برای اولین ایام آغاز زندگی مشترک، هرچه زیباتر و مطلوب تر نماید.

بنابراین مطالعۀ دقیق مطالبی که همکاران ما فراهم آورده اند، می تواند لذت و حلاوت مراسم شما را صد چندان کند و مهمانان شما را از هر حیث از مجموعۀ برنامه هایتان، راضی و خشنود نگاه دارد که تحقق این امر، بزرگ ترین سرمایۀ زندگی شما و آرزوی همیشگی هر زوج جوان است.

بخشی دیگر از ویژگی های آتلیه عروسی یونیک

در ادامه به بیان بخشی دیگر از ویژگی های آتلیه عروسی یونیک خواهیم پرداخت

۱) پرسنل مجرب و کارآزموده:
این استودیو از لحاظ مکانی با بررسی های همه جانبه همکاران ما در یکی از بهترین و مناسب ترین مکان های شهر تهران قرار گرفته است تا مکان مراجعه و دسترسی مشتریان را با سهولت فراهم سازد. این استودیو که کلیۀ تجهیزات و آرایش فیزیکی خود را با اتکا به یافته های مدرن جامعه شناسی و انسان شناسی گردآوری و سازمان دهی کرده است، محیط بسیار آرام وپرجاذبه ای را برای مشتریانش فراهم ساخته است، به طوری که هر زوج جوانی به محض ورود به این محیط فنی و تخصصی احساس کنند که با افرادی مواجهه خواهند شد که هرگونه نگرانی آن ها را برای برپایی زیباترین و پرخاطره ترین مراسم از فکر و ذهن آن ها محو خواهند کرد
۲) آرشیو بسیار مجهز و کارآمد:
در این استودیو آرشیو بسیار پرارزشی پیش بینی شده است که در انتخاب و اصلاح برنامه های پیش رو هر زوج جوان، بیشترین کمک را به آن ها خواهد کرد زیرا این بخش بسیار فنی و ویژه نیز همانند بسیاری از بخش های زیر مجموعه ای، به طور مداوم مجهز به پیش رفته ترین یافته های فنی می شود
۳) تجهیزات فنی منحصر به فرد:
این استودیو، مجموعه ای از تجهیزات و امکانات متنوع فنی را تدارک دیده است تا ضمن تلاش مداوم برای کاهش هزینه ها، بهترین محصول نهایی را تحویل مشتریانش بدهد. تجهیزاتی از قبیل دوربین های مختلف با قابلیت گوناگون، هلی کم، پروچیپ، کرین، تجهیزات ویژه نورپردازی و صدابرداری، تجهیزات تصویربرداری و عکسبرداری ثابت و متحرک و … به شما کمک خواهند کرد تا هرگونه انتظار خودتان را با اطمینان کامل از امکان اجرائی شدن آن به همکارانمان منتقل نمائید.
استمرار همراهی و همکاری پرسنل استودیو یونیک از بدو ورود مشتریان تا تحویل محصول نهایی:
این استودیو با ایمان قاطع به شعار محوری “حق با مشتریان است”، نه تنها یکایک همکاران و اعضای تیم را مکلف به بهترین رفتار با مشتریان نموده است، بلکه سعی می کند روابط ایجاد شده با مشتریان را در صورت تمایل، به صورت مستمر حفظ نماید. بزرگترین سرمایه ما، نه مشتریان؛ بلکه دوستانی اند که یادشان در قلب ما جای می گیرد و وجودشان آرامش بخش خاطر ماست. لذا دوستان ما در صورت احساس رضایت از مجموعۀ اقدامات همکارانمان، می توانند با اطمینان کامل این استودیو را به آشنایان خود معرفی نمایند و از این طریق، در ایجاد شادترین لحظات زندگی آنان سهیم شوند. این استودیو به پاس قدرشناسی از این گونه مشتریان که نقش بسزایی در آشنایی ما با دیگران داشته اند، هدایایی را به صورت یادبود به آن ها تقدیم می نماید و همچنین تخفیفات ویژه ای را برای زوج معرفی شده در نظر می گیرد.

تجهیزات آتلیه عروسی یونیک

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت